Toen ik wakker werd was ik alleen in de kamer en mijn ontbijt stond al op tafel en er lag een briefje naast. Ik ging aan tafel zitten en las het briefje.
'Goedemorgen liefje, ik ben eventjes naar huis voor me te douchen enzo. Ik kom rond de middag terug. Kusjes Lou <3.' las ik.
Ik keek op de klok en het was al 10 uur. Ik at mijn ontbijt op en opeens ging de deur open.
'Goedemorgen.' zei de dokter.
'Goedemorgen dokter.' zei ik.
'Alles goed?' vroeg hij.
'Ja.' zei ik.
'Vanmiddag mag je baxter eruit en dan mag je overmorgen naar huis.' zei de dokter.
'Echt? Bedankt.' zei ik.
'Ik kom donderdad middag nog eens.' zei hij.
'Ok.' zei ik.
'Veel beterschap.' zei hij.
'Bedankt.' zei ik.
Ik lag te slapen tot ik plots een kusje kreeg. Ik opende langzaam mijn ogen en zag dat Louis er was.
'Hey.' zei hij stil.
'Hey.' zei ik en gaf hem een kus.
'Niall is er ook met Tommy.' zei hij.
'Hallo.' zei Niall en gaf me een knuffel.
'Dena?' vroeg ik
'Ze is gaan shoppen met Danielle.' zei hij.
Louis kwam naast me zitten op bed met Tommy. Ik wreef over zijn kaakje en Louis legde hem in mijn armen.
'Ons tweede kindje.' zei Louis.
Ik kon mijn tranen niet bedwingen.
'Schat toch.' zei Louis en wreef over mijn kaak.
'Het is een schatje.' zei ik.
Ik ga eerst aan de verpleegster gaan vragen of ze zijn papfles wil opwarmen.' zei Niall.
'Ok.' zei Louis.
Noa 10 minuten kwam Niall terug en ik gaf Tommy zijn flesje. Om 5 uur kwam Harry toe met Noa. Ze zat op bed te spelen met haar pop toen de verpleegster binnenkwam.
'Ik kom de baxter er uit halen.' zei ze.
'Ok.' zei ik.
'Misschien is het best dat u kindje eventjes naar buiten gaat.' zei ze.
Louis ging even met Noa op de gang staan en na 5 minuten was de verpleegster klaar en kwamen ze terug naar binnen. Ik zat met Tommy en Noa op bed toen ik plots hevige pijn kreeg op de plaats waar mijn baxter zat.
'Liefje.' zei ik met tranen in mijn ogen.
'Wat is er?' vroeg hij bezorgd.
'Mijn arm doet zo pijn.' zei ik.
Louis keek naar Harry en Harry riep snel een verpleegster. Ze namen Tommy van mij over en Noa werd af mijn bed gehaald.
'Haal een dokter.' zei één van de verpleegsters.
'Wat is er?' vroeg Louis in paniek.
'Ik weet het niet zeker, ik kan nog niets zeggen.' zei ze.
'Wat gebeurdt er?' vroeg ik toen ik met mijn bed werd weg gereden.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen