Foto bij ``203``

Dean Pov
“Bobby!” ik wacht ongeduldig tot Sam de deur open maakt. Alex ligt in mijn armen, ze was niet meer bijgekomen nadat ze het boekje had laten zien. Haar ademhaling gaat gejaagd en het is duidelijk dat ze een nachtmerrie heeft. De deur zwaait open en Bobby staat met een geweer in zijn hand voor ons. Snel duw ik hem met mijn schouder aan de kant en loop naar binnen. Zo voorzichtig mogelijk leg ik Alex op de bank en kijk naar de wond. Ik draai me naar Bobby en haal het zwart leren boekje uit mijn achterzak. “Bobby, heb je deze spullen?” ik duw het boekje in zijn hand en hij leeft de lijst. “ja” ik knik. Bobby komt niet in beweging en ik kijk hem even aan. Hij kijkt me aan alsof ik hem moet uitleggen wat er is. “Bobby, laat het me uitleggen” zegt Sam snel. Bobby schud zijn hoofd. "ik denk niet dat ik het wil weten, maar we moeten opschieten" Sam knikt en hij en Bobby lopen weg om de spullen te halen. Ik ga naast Alex zitten en strijk over haar gezicht. ze ontspant haar gezicht gelijk als mijn vingers haar voorhoofd raken. Er komt een zachtjes kreun over haar lippen en dan een rolt er een traan over haar wang. Ik strijk het weg en zucht zachtjes. Dit ritueel moet werken. Langzaam voel ik een knoop in mijn maag en bijt mijn tanden op elkaar. Bobby en Sam komen binnen met de spullen die Alex in het boekje had staan. “we zijn er klaar voor” zegt Sam en knielt naast Alex. Voorzichtig mengt Sam alles terwijl hij in het Latijn de woorden herhaalt. Voordat hij verder gaat kijkt hij naar me. “als dit niet werkt gaan we naar het ziekenhuis” ik knik met tegen zin en trek Alex een stukje omhoog zodat Sam de vloeistof in haar mond kan gieten. Ze slikt het door en ik laat haar weer voorzichtig zakken. Bobby haalt diep adem. “ik stel voor dat jullie allebei gaan slapen” eigenlijk wil ik protesteren maar mijn lichaam schreeuwt naar rust dus knik ik en lopen Sam en ik naar de kamers waar onze bedden staan.

Reageer (3)

  • Strawhat

    WE WANT MORE WE WANT MORE *BONK MET VOETEN OP GROND*
    SHIT EEN GAT! AHHHH!!!! WAT MOET IK NU ZEGGEN TEGEN MIJN MOEDER?
    Nou ja, zolang jij nog doorschrijft is er niets aan de hand (A)

    Luf your storyyyyy!

    X

    1 decennium geleden
  • koekiexkaner

    als ze bijkomt gaat ze met dean zoenen, ik voel ´t aan me waterxD

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    Nice! Zal het werken of niet, spannend

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen