Foto bij Hoofdstuk 42

Hallotjes!

De Q&A doe ik bij het volgende hoofdstukje.
Als jullie nog vragen hebben: Ask!
Je mag aan iedereen uit mijn verhaal iets vragen.

Xx,
Storiesxx3

Ik voel een lichaam onder mij langzaam op en neer gaan. Langzaam open ik mijn ogen en zie dat ik op Peter’s borst lig. Gister avond was zo perfect. Het leek soms wel een sprookje, het kon gewoon niet waar zijn. Ik ga met mijn vinger over Peter’s blote borst en ga dichter tegen hem aan liggen. Ik heb het koud en zijn warme lichaam maakt me langzaam weer warm. Ik heb een shirt van Peter aan, waar ik bijna in verdrink. Weer ga ik over Peter’s borst heen met mijn vingers. Peter schokt en opent dan langzaam zijn ogen. “Goede morgen, schoonheid”zegt hij met zijn hese ochtend stem. “Goede morgen, babe.” Ik druk mijn lippen op die van Peter en daarna in zijn hals. Ik ga weer op zijn borst liggen. Peter slaat zijn arm om me heen en trekt me dichter naar zich toe. “Je bent ijskoud”zegt Peter. “Ik heb het ook ijskoud.” “En ik heb het bloedheet.” “Waarom denk je dat ik tegen jou aanlig? Jij bent lekker warm.” “Kom dan maar nog dichter tegen mij aanliggen.” Ik ga nog dichter tegen Peter aanliggen maar ik heb het nog steeds koud. “Heb je het al iets warmer?” “Nee.” “Oh”zegt Peter. Ik ga zitten en kijk Peter dan met een glimlach aan. Ik haal de deken van hem vandaan en ga op hem liggen. Daarna sla ik de deken weer over ons heen. Ik leg mijn handen op elkaar op Peter’s borst. Mijn kin leg ik op mijn handen en bekijk Peter’s gezicht. “Kom eens hier”zegt Peter. Hij leunt een beetje naar voren en drukt zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem terug en mijn benen gaan naar de zijkant van Peter’s lichaam. Langzaam ga ik op mijn knieën zitten en hang ik boven Peter’s gezicht. Mijn handen gaan over zijn borst, naar zijn nek en eindigen op mijn wangen. Ik pak zijn gezicht vast en zoen hem inniger. Peter’s handen gaan over mijn rug heen, naar mijn nek. Peter’s tong vindt de mijne en we gaan helemaal op in deze zoen. Er loopt een rilling over mijn rug en ik krijg kippenvel. Moet je zien wat deze jongen allemaal wel niet met me doet. Ik laat Peter’s lippen los en druk mijn lippen op zijn neus, zijn kin, zijn nek en als laatste op zijn sleutelbeen. Een kleine kreun verlaat Peter’s lippen en ik kijk hem aan. “Wat is er”vraag ik. “Uhm… Ik…” Ik blijf Peter aankijken en weet dan wat er aan de hand is. Ik zit op Peter’s onderbuik en ik voel een bobbel tegen mijn kont aan. Dit kan je niet menen. “Heb je nou een stijve”vraag ik lachend. “Ja hallo. Je hebt mijn gevoelige plekje gevonden.” “En dat is.” “Mijn sleutelbeen.” Ik schiet in de lach en gaat rechtop zitten. Ik kan niet meer stoppen met lachen en Peter pakt mijn polsen vast. “Aim, stop met lachen. Dat is niet grappig.” “Jawel, dat is het wel”gier ik. Peter pakt mijn polsen steviger vast en duwt mij op het bed. Peter gaat bovenop mij zitten, met zijn benen elk aan één kant van mijn lichaam. Peter duwt mijn handen naast mijn hoofd en hangt boven mij. Ik lach nog steeds en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen. “Peter, laat me los”zeg ik nog steeds lachend. “Stop dan met lachen.” “Dat kan ik niet.” “Dan laat ik je niet los.” Ik druk mijn lippen op elkaar en probeer te stoppen met lachen. Het lukt me twee seconden en dan schiet ik weer in de lach. “Jij kan echt niet stoppen met lachen hè”zegt Peter. Ik schud mijn hoofd en Peter kijkt me aan. Hij heeft nog steeds mijn polsen vast. Langzaam drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik zoen terug en Peter laat mijn polsen langzaam los. Zodra mijn handen helemaal los zijn, ga ik met mijn handen over Peter’s hele lichaam heen. Peter laat mijn lippen los en drukt zijn lippen in mijn hals. Hij begint te zuigen en het bloed wordt al naar boven gezogen. Ik heb zo dus een zuigzoen in mijn nek staan. Bedankt Peter. Nu mag ik hem ook wel sarren. Ik laat mijn vingertoppen de rand van zijn boxer glijden, aangezien Peter alleen zijn onderbroek aanheeft. Ik pak zijn boxer vast en trek er een klein beetje aan. Ik laat hem weer los en ik hoor een pats. Ik grinnik en Peter geeft me een kus op mijn mond. Langzaam ga ik met mijn hand naar Peter’s bobbel en wrijf er zacht over. Peter laat mijn lippen los en gooit zijn hoofd in zijn nek. Er verlaat een zacht kreetje Peter’s mond. Ik haal mijn hand weer weg en druk mijn lippen weer op Peter’s sleutelbeen. Mijn handen glijden weer naar beneden en ik pak de rand van Peter’s boxer weer beet. Ik grinnik weer, want er komt weer een kreet uit Peter’s mond. Ik laat zijn boxer weer los en laat mijn handen naar Peter’s rug glijden. Ik lik over Peter’s sleutelbeen heen en ik weet nu zeker dat hij gek van me wordt. Peter pakt mijn gezicht vast en kijkt me aan. “Stop met plagen. Ik word gek van je.” Ik schiet weer in de lach en draai Peter om zodat ik boven kom te zitten. Ik druk mijn lippen op die van Peter, spring dan van hem af en loop Peter’s kamer uit. “Aim, wat ga je doen?” “Naar beneden.” Peter springt ook uit bed en pakt me van achter bij mijn middel vast en tilt me op. “Nu gaan wij eens kijken, hoe goed ik kan plagen.” Peter gooit me een klein stukje in de lucht en vangt me op met zijn ene hand op mijn rug en zijn andere in mijn knieholtes. Peter druk zijn lippen op de mijne en loopt dan de trap af naar beneden.

Reageer (2)

  • Girlicious

    aaaaawwww sooooooo cutee!!!
    ben benieuwd hoe anderen hierop gaan reageren (al kan ik je wel vertellen dat charlie niet blij zal zijn)
    kudo!!! snel verder?!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    'Bedankt Peter' Hahaaaaa, geniaal!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen