Foto bij Degree 10 - Hayden Miller

Ik activeer wel heel veel deze week..
Maar dat komt deels ook doordat we echt geen zak meer doen op school en ik veel schrijf om zo aan alles hier thuis te ontvluchten... Of hoe je dat ook zegt xD.
Daarnaast werkt gitaar spelen ook heel goed...

Ook wilde ik het nog even hebben over iets heel anders... Random Facts.. Zoals altijd ben ik van mening dat je een verhaal nooit alleen schrijft en dat jullie dus ook mee denken en helpen :). En dus wil ik mijn co-writers wel even leren kennen...
Om die reden geef ik soms een random fact.. en als jullie dan zo lief zijn om ook iets over jezelf te vertellen dan vind ik dat zwaar awesome. Zelfs al vertel je dat je stiekem erg fan ben van Ernst en Bobbie.. (iets wat ik niet stieken, maar juist heel openlijk ben (geweldig programma)).
Duss..

Random Fact #1: Ik lust geen McDonalds eten meer... Laatst (met dat scriptconcert) was ik in Amsterdam en daar in een McDonalds waar de duiven gewoon binnen en ook bij de keuken zaten.. En t zag er zoooooo verschrikkelijk goor uit dat ik echt voorlopig niet meer naar de McDonals hoef.. Geef mij maar subway of wat ;). (Ondanks dat mijn eerste woordje wel serieus McDonalds was... best jammer ja xD)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Lusk

    Laat maar nevermind.

    #01 Mijn moeder liet mijn telefoon in de wc vallen.
    #02 Ik ben geobsedeerd door koekjes.
    #03 Ik ben goed in perv opmerkingen, maar ben het niet heel erg
    #04 Ik lig nu in bed.
    #05 Hazz en ik zijn curlbuddys ;D

    1 decennium geleden
  • Magicsongzz

    #1 ik ben ongelooflijk lomp (val iedere dag wel eens over mijn voeten)
    #2 ik heb dysortografie (ik kan niet goed schrijven, maar wel lezen (variant van dyslexie))
    #3 ik lees je verhaal nu pas en ben van plan om dat hier eens heel snel in te halen!
    #4 ik laat altijd het laatste beetje koffie in mijn tas zitten
    #5 ik drink ongelooflijk veel water
    #6 ik ben iPhone verslaafd
    #7 ik ben stiekem verliefd op één van mijn beste vrienden (niemand weet dit dus shttt...)
    #8 ik ben het partyanimal van mijn vriendengroep
    #9 ik ben de enige die altijd nuchter blijf dus geven ze altijd hun dierbare spulletjes aan mij (bv het geld voor de taxi om terug naar huis te gaan)
    #10 ik viel op badboys, maar ben dat nu aan het afleren

    1 decennium geleden
  • JxStyles

    #1 ik lees je verhaal nu pas and im ashamed of it!
    #2 ik HAAT het nummer locked out of heaven.
    #3 op school heb ik ltijd de neiging te gaan zingen of dansen met mijn mooie stem en dansmoves *kuch kuch* (voel het sarcasme)
    #4 als ik een verhaal of boek lees stel ik mezelf altijd voor als de hoofdpersoon. Als ik bijv. Bella van twiglight zou zijn zoi mijn leven zo veel beter
    zijn!.
    #5 in de vakantie kan ik hele dagen in mijn pyjama zitten

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    - ben aardbei-sinaasappelsap verslaafd
    - ik HAAAT taylor swift!
    - en jij en ik gaan later in Londen wonen.. TOOOCCH???

    1 decennium geleden
  • Chocolate1D

    Okee dus een paar random facts...
    Ik ben 14 jaar, en kom uit België

    Ik lust geen snoep :)
    Ik eet het bijna nooit,
    alleen af en toe van die kersjes

    Ik eet wel heeeeeeel veeeeeel chocolade.
    I love chocolate, alle soorten.
    Chocaholic foreverrrrrrrrr :D

    Liefs xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen