Harry Styles

Ik zie Denise en Sandra binnen komen.'Hoi Harry en goeiemorgen Meneer Tomlinson.'Grijnst Denise.'Ehm hoi Meisjes.' Louis zijn vader staat snel op en
loop de keuken uit.' Hoe laat komen de jongens?'Louis haalt zijn schouders op. Ik kijk naar de handen op mijn schoot.'Ben je ooit al eens naar het pretpark geweest?'Vraagt Sandra. Ik schud mijn hoofd.'Niet zo verlegen, gistr was het toch gezellig?' Ik knik en ik wordt gered door de bel.' Hey Payne, Malik en Horan ooit gehoord van een horloge?' Hoor ik Denise zeggen.'Sorry kleintje, maar Zayn hier was nog bezig met zijn haar en Niall die moest nog zijn ontbijt eten.' Ik zie Sandra met haar ogen rollen en twee seconden later komen de jongens binnen.'Hey Lou en Harry en blondie.'Als blikken konden doden was Zayn nu dood geweest.' Zullen we gaan? Hazza klaar voor?ik knik.'Ehm ja hoor.'Louis trekt me omhoog.'Lets go.' We lopen naar buiten, waar een auto staat. 'Wie rijd?' Iedereen kijkt naar Liam, die zucht.'Soms lijkt het alsof ik de enige ben met een rijbewijs.' Louis grijnst.'Je bent niet de enige maar wel de verantwoordelijkste.' Liam steekt zijn tong uit en gaat achter het stuur zitten, Denise en Niall gaan naast hem zitten. Louis, Zayn, Sandra en ik gaan in de achterbak zitten. 'Welk pretpark gaan we eigenlijk?' Vraagt Liam.'Pleasure Beach Blackpool, daar zijn genoeg achtbanen.'

Na een uur komen we eindelijk in het park aan. Louis koopt de tickets en we gaan naar binnen. Mijn mond valt open, overal waar ik kijk zijn er achtbanen. Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit in een achtbaan geweest, dat mocht nooit. Niet dat ik dat erg vind als ik zo kijk zien ze er eng en dodelijk uit. 'Kom we gaan in dat ding daar.'Louis wijst naar een grote achtbaan, die 4 keer over de kop gaat en waar je de helft van de tijd op zijn kop hangt.'Is dat niet gevaarlijk?' Ik wordt verbaasd aan gekeken.'Vind je het eng?' Ik wordt rood en knik.'Geef niet hoor, wil je er in of niet?' Vraagt Denise. Ik bijt op mijn lip en kijk nog een keertje naar dat enge ding.'J-ja ik wil er wel in.' We gaan richting de achtbaan.


Louis Tomlinson

Ik zie Harry steeds bleker worden, we staan in de rij voor de achtbaan en we gaan steeds een stapje vooruit en met elk stapje wordt Harry bleker.'Wil je dat ik naast je ga zitten in de achtbaan?'Vraag ik hem. Hij knikt en glimlacht als een hond met kiespijn.'Yes we zijn aan de beurt.'Gilt Denise vrolijk, ze trekt Niall naar de achtbaan en gaat in het midden zitten, Zayn rolt zijn ogen en glimlacht naar Sandra, hij steekt zijn hand uit en zij pakt zijn hand vast, ze gaan achter Denise en Niall zitten. Liam gaat voor hun zitten naast een jongen en ik trek Harry en dwing hem te zitten achter Zayn en Sandra.'Het wordt leuk echt waar.'Grijns ik naar hem. Hij knikt weer en ik pak zijn hand vast. Hij knijpt zijn ogen dicht als de achtbaan in beweging komt. 'Yeah!' Gillen Denise en Niall. Het gaat onwijs snel en na 60 seconden staan we weer stil. Harry heeft nog steeds zijn ogen dichtgeknepen.'Zijn we gestopt?'Vraagt hij.'Ja doe je ogen maar open.'Grinnik ik. Hij doet zijn ogen open en kijkt om zich heen.'Kom.'Ik trek hem overeind en we lopen naar de rest.'Vond je het eng?' Hij schud zijn hoofd.'Het viel wel mee.' Ik grijns.'Nou we hebben nog een hele dag en een heel park vol met achtbanen.'

De hele dag waren we in het park, Harry genoot van de achtbanen, net als de rest natuurlijk. Nu gaan we ergens wat eten en vervolgens gaan we in het tuinhuisje in mijn tuin overnachten.'Waar gaan we eten?' Vraag ik, in mijn hoofd tel ik af, 3..2..1..'NANDOS!' Gilt Niall vrolijk, ik rol mijn ogen.'Ik vind het goed.'Zeggen Denise en Sandra tegelijk. 5 minuten later zijn we onderweg naar Nandos.'Ben je al eens naar Nandos geweest?' Vraag ik aan Harry.'Nee we moesten uit school meteen naar huis en dan kregen we vaak een beetje prak als avondeten.' Ik zie aan zijn gezicht dat hij er verder niet over wil praten en vraag niet verder. Als we bij Nandos aan komen bestelt Niall heel veel voor zich zelf. Ik grinnik als ik het gezicht van de ober zie en bestel dan ook wat. Als iedereen wat bestelt heeft gaat de ober weer weg.


Sorry dat ik zo lang niet geschreven had, ik had nogal druk en wat problemen thuis ;$ Ik zag net dat ik 8 abos heb en 2 bladwijzers heel erg bedankt :D
I LOVE YOU (H) X


boe

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen