Ik liep met mijn deken en kussen naar beneden terwijl Harry en Megan langs mij heen liepen. Ik vroeg me af wat ze samen boven gingen doen maar ik liep gewoon de woonkamer in en legde mijn deken en kussen op de grond. 'Yay a slumberparty!' kirde Penelope opeens. Het meisje zei niet veel maar als ze dan een keer iets zei verbaasde het me steeds weer. Niall legde zijn dekens niet veel later naast die van mij. Ik had mijn favoriete pyjama broek aan met mijn uggs eronder. Heerlijk. Opeens merkte George op dat het niet erg lekker rook in de kamer. 'The popcorn!' riep hij opeens uit. Hij rende als een gek de keuken in en Niall en ik jammerden over het feit dat er geen popcorn meer was. George wist gelukkig de situatie te redden en ik vond het en goed idee Megan erop aan te spreken. Ik liep de trap weer op naar de kamer en gooide de deur open. 'Megan you're such an idiot! You forgot about your popcorn because you wanted to be cuddly with this one here.' zei ik grappend. Megan en Harry leken het niet erg grappig te vinden. 'Fiona, can you please leave?' vroeg Megan toen serieus. Ze keek mij smekend aan en ik liep de kamer weer uit. Ik vroeg m af wat er aan de hand was maar ging ervan uit dat ik het wel zou horen. Ik stelde aan Niall voor om wat eten klaar te maken. Dus als echte keukenprinsessen, ja werkelijk we hadden beide een papieren kroontje op, stonden we in de keuken. We besloten dat we cupcakes zouden bakken. Niall was al bezig met het beslag te mengen en besloot dat hij chocolade door het beslag wilde hebben. Ik stond tegen het aanrecht te leunen en Niall rijkte naar het bovenste kastje. Ik kon het niet weerstaan om even naar zijn kont te kijken. Ik beet op mijn lip maar Niall had mij blijkbaar door. 'You like what you see?' zei hij toen hij gevaarlijk dichtbij kwam. Ik stond nu tussen zijn armen in en kon geen kant op. 'Yes, I do.' zei ik wat ondeugend. Ik wilde dat hij mij zoende. Zijn lippen op de mijne. Het enige wat er moest gebeuren was dat een van ons de kleine afstand tussen ons zou overbruggen. Ik keek naar zijn ogen, toen zin lippen en weer terug. Ik leunde naar voren. Shit. 'Hey you guys, are the cupcakes almost done?' JJ kwam de keuken inlopen en gelijk sprong Niall op en begon weer het beslag te mixen. 'No, we're not done yet.' antwoordde ik kort af. Ik pakte de reep chocolade en begon hem te breken in kleinere stukjes. 'Okay, well we're going to play a game soon so hurry up!' zei hij toen met een wat valse glimlach. Waarschijnlijk had hij ons wel door gehad. Ik stopte een stukje chocola in mijn mond en gaf er ook een aan Niall. De rest deed ik in de mix en na zo'n vijf minuutjes zaten de cupcakes in de oven. We liepen zonder nog iets te zeggen weer naar de woonkamer om mee te doen met het spelletje. Harry en Megan waren nu ook weer beneden. Het was blijkbaar een spelletje met drank genaamd kingzen. Het klonk wel leuk.

Reageer (1)

  • nightqueen

    Wat is kingzen precies? ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen