Heenweg:

Eerst helemaal naar Brussel rijden. Aangekomen op Brussel, koffers weg brengen en wat eten. De vlucht zou gaan om 20.50. Vertraagd tot 21.30:((! Toen ging ik maar Twitter checken...

In het vliegtuig:

Ik ging eerst maar eens muziek luisteren. Toen was ik in slaap gevallen met mijn hoofd rustend op hand. Ik zat aan gangpad. De man aan de andere kant van het gangpad vond dat heel grappig(N)! We kwamen om iets van 3 uur s'nachts aan. Er mochten op dat vliegveld alleen maar vliegtuigen van Royal Air Maroc landen. Denk ik. Toen moesten we nog helemaal naar het hotel! Niet dat dat heel ver weg was of zo, maar ik houd van overdrijven. Als ik zeg dat iets heel ver weg is, is het om de hoek en andersom.

(Eindelijk) in het hotel:

Het was 3 s'nachts... Ik was over mijn slaap/moeheid heen. Dus kon ik niet meer slapen. Allemaal dankzij het vliegtuig! :@

Dus ging ik computeren. Toen ging mijn moeder maar slapen. Toen hinderde ze me ging ik me moeder met propjes bekogelen. Toen kreeg ik dus een kussen naar mijn hoofd gesmeten. Toen moest ik dus gaan stoppen... Toen ging ik dus maar naar het balkon en even later kon ik slapen. Ook al was het 5 uur. Volgende ochtend op om 8 uur. Besluit mijn moeder INEENS om nog een dag in het hotel te blijven. Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen... Ik terug naar de hotelkamer bikini aangetrokken. Stond ik buiten de hotelkamer, besef ik ineens dat ik alleen mijn bikini aan heb... Terug de kamer in en iets erover aantrekken.

De lunch:

Ik had een pizza bestelt die absoluut niet te bikken was! Echt heel goor!

Volgende morgen:

Ik was mijn moeder al de hele tijd gesmeekt om hier te blijven. Deze keer werkte het niet... We moesten iets van 3 uur in de auto zitten naar een plaatsje: Essaouira. Het was daar 17 graden of zo! Terwijl het in Marrakech gewoon 28 graden was!!

Aangekomen in Essaouira:

Het was echt koud! Daar stond ik dan ik mijn korte broek en topje! Een wind van 33 km per uur!!! We gingen naar die riad. Een heleboel trappen! Er was een soort poort daar was gekakt door een zwerver :(. Ik moest het 2 dagen geven van mijn moeder... Alles was daar vies! Elke seconde dat ik daar was dacht ik: "Iellg, gadverdamme!". Gelukkig gingen we naar 2 dagen weg! Terug naar Marrakech!

Dit was het reisverslag!

Hope u like it!

(doeg)

Lily

Er zijn nog geen reacties.

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen