Nou, het begon dus met om 5 uur opstaan(huil). Om 6 uur bij de wedren, das een parkeerplaats in het centrum van Nijmegen. De eerstejaars helemaal hyper, de tweede en derdejaars: flikker op, wat is er zo leuk aan 7 uur bus, 1 1/2 uur boot en nog meer bus? Ik had nog kunnen slapen(huil). Nou, was gezellig, een hoop snoep, een hoop klooien en een chauffeur die zei: Ik weet dat het een lange reis is naar de Eftaling, maar houd het rustig. Dom xD.

Nou, de boot was leuk. Beetje kletsen, dure gucci zonnebrillen passen, parfum sprayen xD. Die winkeliers vonden ons niet aardig. Toen een half uur in bus, even stoppen in een winkelcentrum. Was echt vaag. Vooral dit:Puck&Camille en Marjolein. Mij kregen ze niet zo gek om daar in te zitten.

Toen nog een half uur in de bus, toen nog een uur op een grasveld bij Queenscollage. Ik heb daar een uur Max zitten kijken. Die gast is echt niet goed wijs. Geniaal. Toen moesten we naar een ophaal punt. Dat ging zo: We moesten alles uitladen, wachten, een stuk gaan lopen, wachten, toen moest bijna iedereen (Ik niet:):):):))zijn spullen weer inladen om ergens anders heen gebracht te worden. Daarna ben ik nog geflikkerd en heb ik mijn bed gemold. :$

Maandag gingen we naar Cambridge. We hadden eerst een "treasure hunt". Na twee zones hadden we er genoeg van en hebben we alles overgeschreven van Esmée. Toch hebben we gewonnen, een chocolade medaille, die ik nu zit op te eten.:Y) Shoppen:) Toen gingen we "punten" Das ongeveer zoiets: Dit dus. Ik heb geen foto van ons. Er waren ook nog andere mensjes van onze school, vierde of vijfdejaars en die moesten zelf duwen. xD. Toen lunch en shoppen, Kingscollagechurch en shoppen, toen Primark.:Y)(H)(H)(H)(H)(H)Ik heb een super schattig topje gekocht. Geen foto, want het os ergens in de was... Toen ook nog naar de Next. Daar heb ik twee schattige haarbanden gekocht. Daarna zijn Marjo en ik Puck en Cammi kwijtgeraakt. Toen heeft Marjo me de Starbucks in gesleurt. Was ook lekker :Y).

Dinsdag naar Duxford. S. A. A. I. Eerst waren we een uur te vroeg, dus het museum was nog niet open. Toen 5 uur in een vliegtuig museum. Slaap, snurk, trusten, regen, verzopen kat. We lagen in de zon, ik zei: donkere wolken en vijf minuten later stonden we in hangar 4 rende we naar 7, was er niemand en rende we naar 1. Toen zouden we gaan wandelen, maar de leraren hadden de route niet. Nog meer shoppen. Ik ken Cambridge nu van Kings parade tot Primark.

London was echt geweldig. We gingen eerst naar de tower of London. Na wat opdrachten(haat) hebben we de kroonjuwelen gezien. Echt bling-bling:D Toen lunchen. Volgens Joost heeft Jester zijn broek uitgetrokken. Toen nog meer shoppen in Hall Galary of zoiets. Toen keilang lopen naar Leistersquare. Eten, hamburger en ben&jerry's :Y) Toen naar Thriller Live. Best cool, maar de eerste akte waren oude liedjes, saai zonder erhaal, maar de tweede was superleuk.

Toen 2 uur naar Dover. We moesten een uur wachten tot we op de boot konden. We hebben een beetje in het winkelcentrum daar rondgehangen. Toen m&ms eten en ziek geworden (A), dat krijg je van Aldi m&ms midden in de nacht op een boot. Puck bleef binnen en Cammi en ik gingen naar buiten. Luuk, Cammi's vriendje, was echt hyper, niet normaal. Toen ging ik met Corinna, mijn lerares Duits, ergens over praten, maar dat werd "Denglish" Zoiets als: Puck stayed inside and Cammi en ik went outside omdat we were very ill, because of Aldi m&ms. Om 5 uur wilde we naar de bus, maar het poortje ging niet open. Toen ging ik naar buiten kijken. Er was een hele mooie zonsopgang boven Calais, terwijl boven Engeland alles nog zwart was. Het was helder s'nachts, met new moon. Echt mooi. Toen heb ik anderhalf uur halfgeslapen. Ik was wel aan het rusten, maar ik kon alles in de bus horen. Daarna gingen we ontbijten in La Place. Eerst dacht ik ontbijt: Kost. Maar daarna had ik een saucijzenbroodje en een ijskoffie gekocht en toen werd ik ook niet meer wagenziek. Toen kwamen we in Nijmegen. Het was echt gemeen. Ik had op de brug 2 min kunnen lopen, maar we moesten weer naar de Wedren -,-' De brugers waren allang terug, want zij stoppen nooit voor ontbijt.

Nou, we kregen punten voor Engels spreken en ik had voor zont/m woe 2 punten, dus een 8. voor do weet ik nog niet, maar ik denk dat ik weer 2 heb. Dat is dus een 10 en die telt 6x mee :D Ik kan de proefwerkweek dus lekker Engels 2 verpesten en nog een dikke voldoende halen :) Al met al was ik vanochtend nog vermoeider dan do ochtend toen ik wakker werd. Het was ontzettend leuk en we kregen als ongeveer de enige toetjes, die waren zaliiiiiiiiiiiiiiiiig. Taart met mandarijnen, en roomsoezen met chocolade saus en de laatste avond citroentaart. Ik kan niet wachten tot volgend jaar. Dan gaan we naar Lancing :D (H) Mijn school. Die reizen zijn zo leuk. Vorig jaar waren we eigenlijk nooit vrij en dit jaar was het: zoek het maar uit en en je moet zo laat daar zijn. (H)(H)(H)(H)(H)

Er zijn nog geen reacties.

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen