• Zo van deze verhalen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jaa sommige zijn echt erg.


    Sometimes it's best not to care.

    ololol
    ik las dat ze gepest werd enzo.
    en ik wist meteen dat ze iemand zou ontmoeten, hij loverboy is, ze hoer werd, zwanger werd en daarna zelfmoord pleegde.
    shitload.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    ololol
    ik las dat ze gepest werd enzo.
    en ik wist meteen dat ze iemand zou ontmoeten, hij loverboy is, ze hoer werd, zwanger werd en daarna zelfmoord pleegde.
    shitload.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    wow, nu ben ik stil


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    en pleegde zelfmoord... OF NIET! want de NS was weer eens laat.

    Sorry, mij raakt het niet(cat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Lol, dat kind dat dat geschreven heeft beheerst de Nederlandse taal nog niet helemaal. (':

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 18:35 ]


    ars moriendi

    GeerGeweer schreef:
    en pleegde zelfmoord... OF NIET! want de NS was weer eens laat.

    Sorry, mij raakt het niet(cat)
    ja ik tweet 't!


    I live for the applause, you will die for it.

    Kuyt schreef:
    Lol, dat kind dat dat geschreven beheerst de Nederlandse taal nog niet helemaal. (':
    Dat is altijd in zo'n verhalen :') Kun je zien dat het weer van die kleine kinderen zijn die zulke verhaaltjes weer bedenken.


    I live for the applause, you will die for it.

    En toen en toen en toen. Dude dat kind kan niet schrijven en schrijft o zo kinderlijk net of we het anders niet snappen. FAIL btw ik kapte halverwege het is gewoon te slecht om af te lezen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 18:33 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat laatste klopt alleen niet. Niet alle mensen van et Internet zijn "slecht"


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joker schreef:
    (...)Dat is altijd in zo'n verhalen :') Kun je zien dat het weer van die kleine kinderen zijn die zulke verhaaltjes weer bedenken.

    Kinda sad. :W


    ars moriendi

    Fellatio schreef:
    Dat laatste klopt alleen niet. Niet alle mensen van et Internet zijn "slecht"


    Idd.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Joker schreef:
    ololol
    ik las dat ze gepest werd enzo.
    en ik wist meteen dat ze iemand zou ontmoeten, hij loverboy is, ze hoer werd, zwanger werd en daarna zelfmoord pleegde.
    shitload.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ah nee, kunnen ze nou niet eens even iets origineels verzinnen? Heel misschien dat ik dan eens een keer kan denken van 'goh, wat erg' maar nu denk ik alleen maar 'nooo, niet alweer' ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mechanical schreef:
    Jaa sommige zijn echt erg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.