• Als je wegloopt en nog net niet helemaal uit het zicht bent dat ze dan gelijk over je beginnen te praten. Dat doet me vaak gewoon pijn. En dan zeggen ze ook van die niet leuke dingen. Hebben jullie dat ook wel eens?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet precies dat ik ze hoor, maar ik heb vaak het gevoel dat mensen dat wel bij me doen zeg maar. Maar ik heb het eigenlijk nooit hardop gehoord. Maar dat is inderdaad kut! ;o

    Pinkpop schreef:
    Niet precies dat ik ze hoor, maar ik heb vaak het gevoel dat mensen dat wel bij me doen zeg maar. Maar ik heb het eigenlijk nooit hardop gehoord. Maar dat is inderdaad kut! ;o

    Uhu idd! En dat zit je dan best wel dwars.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    En ik kan het ook zien. Zit je bij Latijn zijn er 2 van die bitches en zo'n chappi die de hele tijd openlijk naar je staren terwijl ze over je praten.. Maar het doet me niks, hun mening kan me weinig schelen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn beste vriendin deed dat een keer. Zei ik een keer niet direct hoi tegen haar, begon ze echt pal achter me tegen een vriendin van haar 'Uuuh ze zegt geen hoi tegen me, echt zo een raar kind af en toe ook, muuuh' Ik heb haar toen de hele dag genegeerd.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn beste vriendin deed dat een keer. Zei ik een keer niet direct hoi tegen haar, begon ze echt pal achter me tegen een vriendin van haar 'Uuuh ze zegt geen hoi tegen me, echt zo een raar kind af en toe ook, muuuh' Ik heb haar toen de hele dag genegeerd.

    Hahaaa! Soms doet mijn vriendin dat ook wel eens ja. Dan word je best verdrietig. Maar ik denk aan de andere kant dat ze het niet meteen kwaad bedoelt ofzo.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ja, dat heb ik best vaak, de laatste keer was eergisteren tijdens wiskunde..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ook als ik het gewoon kan horen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Ook als ik het gewoon kan horen

    Ik ook (heel soms dan)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb dat echt nooit


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    dat heb ik niet echt, maarjah ze weten dat ik het niet meer pik :')
    je moet altijd trouw blijven aan jezelf, langzaam zal je wel leren dat je je er niks van aan moet trekken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik trek me persoonlijk niet echt wat aan van mensen die achter mijn rug om praten. Jaloersheid maakt mensen raar :'D


    -

    Ik trek het me echt niet aan. Dan weet je gelijk dat je daar ook niet meer mee om moet gaan :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.