• Wanneer houd het op, wanneer is de laatste keer? Wat heb ik zo fout gedaan dat het me maar blijft breken, elke keer opnieuw. Waarom kan het nou niet gewoon een keer goed gaat, gewoon voor altijd. Het doet zoveel pijn.


    Your make-up is terrible

    (no_chears)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Een keer er niet opletten. Een keer niet je hoofd er naar hebben. Een peer diep de pijn voelen. Een keer door het vuur gaan alleen. Een keer je tranen laten rollen. Een keer schreeuwen van ellende, je zelf voelen breken compleet. Een keer hard worden. Een keer geen zelfmedelijden.

    Succes


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Een keer er niet opletten. Een keer niet je hoofd er naar hebben. Een peer diep de pijn voelen. Een keer door het vuur gaan alleen. Een keer je tranen laten rollen. Een keer schreeuwen van ellende, je zelf voelen breken compleet. Een keer hard worden. Een keer geen zelfmedelijden.

    Succes


    En dan elke keer weer, opnieuw en opnieuw en opnieuw.


    Your make-up is terrible

    Altijd weer fouten maken, altijd terug zakken in verdriet. Telkens hopen op iets beters, maar toch komt het er niet...

    Succes

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 8:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Altijd maar weer hetzelfde verhaal, altijd maar weer malen wat je beter kon doen.. Altijd maar weer afvragen 'Waarom ben ik de boosdoener en niet iemand anders?' Waardoor je maar blijft en blijft piekeren... Altijd maar het gevoel hebben dat je niet goed genoeg bent voor de wereld, en daardoor je tranen inhouden. Altijd maar weer..

    Good luck, Break a leg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap hoe je, je voelt.
    Ik kwam er kon het niet laten stoppen, ja voor even.
    Maar nu heb ik wel littekens.
    Ik weet niet hoe ik je kan helpen, maar ik wil zorgen dat jij niet dezelfde keuze maakt als ik heb gedaan.
    Sterkte lieve Niksel.(bloos)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    Ik snap hoe je, je voelt.
    Ik kwam er kon het niet laten stoppen, ja voor even.
    Maar nu heb ik wel littekens.
    Ik weet niet hoe ik je kan helpen, maar ik wil zorgen dat jij niet dezelfde keuze maakt als ik heb gedaan.
    Sterkte lieve Niksel.(bloos)


    Ik kan niet zeggen dat je dom bent daarin want ik snap het volledig. Ik had het bijna gedaan, maar ik moet vrijdag naar Frankrijk en dan kan ik het me niet veroorloven..
    Jij ook sterkte Naomster. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan niet zeggen dat je dom bent daarin want ik snap het volledig. Ik had het bijna gedaan, maar ik moet vrijdag naar Frankrijk en dan kan ik het me niet veroorloven..
    Jij ook sterkte Naomster. (bloos)


    Ik hoop dat het snel beter gaat, voor ons beide. (:
    Veel plezier in Frankrijk btw!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik weet niet precies waar het over gaat maarik gok over je vriend.
    Ik ben gisteren ook ver hard gedumpt en ben best ten einde raad.
    ik ga zo beste bak ijs kopen dat weet ik wel haha.
    Nouja veel sterkte <3


    I solemny swear i am up to no good