• Hoi iedereen! binnenkort is het m'n verjaardag en ga ik met m'n vrienden naar de bios, maar ik weet niet welke film ik zou oeten keizen, POTC of water for elpants? Ander suggesties? Rio heb ik al gezien,en ik ben trouwens maar 10 (dan 11)

    Graag iets eng,maar niet te (weeral rekening houden met m'n leeftijd )(cat) ik hou trouwens niet zo echt van animatiefilms,en ik mag naar 12+ films kijken, ik kom trouwens uit Belgie

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 17:20 ]


    All I wanna do is lose control

    de laatste film van POTC schijnt echt slecht te zijn. sorry voor de fans, mijn vriendin zei dit onlangs nog tegen mij. ik zelf wil water for the elephants zien :'D


    alvast een gelukkige verjaardag (flower)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 21:05 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marquise schreef:
    de laatste film van POTC schijnt echt slecht te zijn. sorry voor de fans, mijn vriendin zei dit onlangs nog tegen mij. ik zelf wil water for the elephants zien :'D


    alvast een gelukkige verjaardag (flower)


    Bedankt :D


    All I wanna do is lose control

    Een film zoals Water for the Elephants kijk je niet in de bioscoop, zonde van je geld vind ik. Sws hou ik niet van dat soort films.
    Ik zeg PotC.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ikzelf wil Water For Elephants zien. Robert Pattinson (H)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Water for elephant is heel hele mooie film.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dan zou ik voor POTC gaan, die Elephants film lijkt me echt belabberd en zonde van het geld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Water For Elephants zou ik het liefst zien
    POTC is niet echt iets voor mij

    Alvast een gelukkig verjaardag


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Robert speelt erin, kom op? Daar verspil je toch geen geld aan (cat)

    I'd say PotC, al viel hij een beetje tegen, het is nog steeds een erg goede film (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou POTC gaan kijken, want ik bedoel maar Jack Sparrow! En Robert Pattinson vind ik best overrated ... als ik kijk naar andere 'jonge' acteurs die minder succes hebben maar volgens mijn mening veel meer talent. Nu ja, je moet natuurlijk wel zelf kiezen welke film je het leukst vindt hé!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hoewel mensen zeggen dat POTC slecht is, is dit een goede film. Sowieso lijkt Water for elephants me erg saai, uitgemolken en voorspelbaar. Jack Sparrow is like heaven en Robert suckt, als ik het zeggen mag. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    In Water for Elephants schijnt nog wel wat dierenmishandeling te zitten. Hou ik niet van, en jij denk ik ook niet.
    Pirates was niet zo geweldig, maar altijd leuk. Ik zou voor Pirates kiezen. Er zal toch wel een Johnny Depp fan in jullie vrienden groepje zitten? ^^


    Caution first, always.

    Natuurlijk POTC, ook al is 't alleen maar om Johnny Depp nog een keer als Captain Jack Sparrow te zien, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou voor POTC gaan


    dream, dare, fly!

    ik zie net dat Water for Elephants voor boven de 16 is
    en aangezien jij 11 word kom je er egt niet in
    POTC is voor boven de 12, dus of je er daar in komt weet ik niet
    maar Water for Elephants kan je wel vergeten
    (sorry als dit lullig overkomt)

    oh, en alvast gefeliciteerd (flower)