• Jezus, ik heb zo'n 'vriend' die echt iedere keer als ik iets post op Facebook wat ik leuk vind en hij niet, er weer zo'n kutreactie op moet geven.

    Ik post bijvoorbeeld een optreden van Lady Gaga waarin ik vind dat de choreografie echt goed is, krijg ik weer van hem te horen "oh t'is echt simpel, en ik vind het echt een kutoptreden". Terwijl ik hem wel altijd in zijn waarde laat met zijn liefde voor Winx (:W) en zn Koreaanse meidengroepjes zonder enige inhoud.

    En het meisje, een hele close vriendin van mij die hij "zijn beste vriendin" noemt, vertelde me al een paar keer dat ze gewoon niet voor haar eigen mening durft uit te komen tegen hem, omdat ze dan wordt afgeblaft aangezien meneer het zelf niet leuk vind.

    Ik kan daar zo niet tegen hè. Laat een ander even lekker in zijn waarde ofzo? =S

    En ja, hij is homo, mocht je het willen weten.


    ars moriendi

    Hmmpf ik zou hem van facebook verwijderen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou zijn Winx gedoe gaan lopen afkraken, serieus ik kan zo slecht tegen mensen die alles van iedereen gaan lopen afzeiken maar waar ze zelf van houden is heilig..Ugh!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh nee, echt zo'n Dramaqueen die steeds gelijk wil hebben. Ik ken er ook zo eentje.

    Ik heb trouwens niks tegen homo's, maar dat ze homo zijn geeft ze niet het recht zo te bitchen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    DELETE !
    zou ik zo zeggen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Miracle08 schreef:
    Ik zou zijn Winx gedoe gaan lopen afkraken, serieus ik kan zo slecht tegen mensen die alles van iedereen gaan lopen afzeiken maar waar ze zelf van houden is heilig..Ugh!

    Dat is echt hatelijk inderdaad, ik word er echt ziek van =S Ergste vind ik nog wel dat die kerel al 19 is. -_-


    ars moriendi

    ALs je er erg last van krijgt en geirriteed wordt, verwijder hem dan zoals Sabertooth al zei. Of spreek hem anders ff aan. (':
    Want als het je vriend is kun je hem volgens mij niet zomaar verwijderen. Dan wordt hij nog bozer. -Maargoed als er alleen maar ruzie van gaat komen, moet je hem gwn verwijderen-

    -Wow, rare reactie (':-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat is echt hatelijk inderdaad, ik word er echt ziek van =S Ergste vind ik nog wel dat die kerel al 19 is. -_-

    Oke, 19 en dan nog Winx? NEE,,,Dat doet echt niet!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat is echt hatelijk inderdaad, ik word er echt ziek van =S Ergste vind ik nog wel dat die kerel al 19 is. -_-


    Zo, dat makt het nog erger.. 19?? O my en hij houdt van winx?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat is echt hatelijk inderdaad, ik word er echt ziek van =S Ergste vind ik nog wel dat die kerel al 19 is. -_-


    Mijn god. Mijn vriend is ook 19 en die háát Winx met zijn hele hart. Hij houdt dan wel weer van Yu-Gi-Oh maar dat vind ik ietsjes beter dan Winx..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Oke, 19 en dan nog Winx? NEE,,,Dat doet echt niet!

    Yep, dat vind ik dus ook. Maar omdat ik wat volwassener ben dan hij, accepteer ik hem hoe hij is. Een soort respect dat niet wederzijds is blijkbaar.


    ars moriendi

    Blokkeren. Als jij iets leuk vind en hij niet hoort hij dat gewoon te negeren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dude ik vind winx ook nog cuwl hoor ;D [nja is gwn grappig.. alleen de oude aflevering zijn dood saai.. en daar zijn ze wat lelijker ;D]

    Maar ik ben dan nog 17 ;D maar zelfs ik kan niet andere lopen afkraken op wat hun leuk vinden en ik niet o-O

    Dr bestaat zoiets als; vrijheid van meningsuiting;D

    De wereld word een beutje saai als iedereen dezelfde mening heeft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you