• Ik heb even iemand nodig tegen wie ik mijn verhaal kwijt kan
    Ik wordt namelijk helemaal gek en mijn hoofd ontploft als ik het niet snel kwijt kan
    Tegen mijn familie kan niet
    Het is best veel, maar het zit me allemaal even dwars omdat ik toch best heftige dingen heb meegemaakt en waarschijnlijk in weer zo'n periode ga komen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben er(:


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Je kan alles bij me kwijt. Als je het kwijt wil kan je me Pben :3

    Ik ben er ook. Mij mag je ook altijd PBen. Ik luister!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Vaishnavisme schreef:
    Ik ben er(:


    Me too (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Me too (:

    + me :)


    Shoganai i ne~

    Aisor schreef:
    Ik ben er ook. Mij mag je ook altijd PBen. Ik luister!


    Never wait for perfection, just make it.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    + me :)

    &me ^^


    Me so good.

    Join the club, dat heb ik vaak genoeg gehad. Dus je mag ook tegen mij praten als je wilt :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Positive schreef:
    Je kan alles bij me kwijt. Als je het kwijt wil kan je me Pben :3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nou, zoals je kan zien, je kan bij iedereen je verhaal kwijt, Bij mij kan je ook altijd terecht.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ken je niet, maar als je wil, mag je mij ook mailen ofzo, wanneer je maar wil. Ik kan goed luisteren.


    Some people feel the rain, others just get wet.