• Ik heb 2 'Vriendinnen' waar ik altijd mee op trek. Maar eigenlijk heb ik een enorme hekel aan ze.
    Ik trek alleen maar met ze op omdat ik anders helemaal alleen ben en dat wil ik ook niet
    Maar nu begin ik me steeds meer te ergeren. Ik durf ze het eigenlijk niet te vertellen, maar ik vind dit ook niet leuk
    Wat moet ik doen?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Het zeggen, dat is de enigste oplossing..

[ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 20:57 ]

Stop wishing, Start doing..

Ah, dat echt heel erg kud.
    Ik had dat eerst ook met een vriendin, soms nog af en toe, maar het valt mee (:
    Ik zou gewoon opzoek gaan met andere vriendinnen dan.
    Of toch met hun erover praten, als ze echt heel erg zijn.
    Suc6

'x

Ik wil het wel zeggen, maar dan kwets ik ze
    En ik wil niet weer helemaal alleen zijn

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik ben heel moeilijk met vriendinnen maken omdat er wat dingen zijn gebeurd zeg maar

Serophina schreef:
    Het zeggen, dat is de enigste oplossing..

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

wat doen ze dan?

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Kon je geen duidelijke titel geven?

Ik denk niet dat je 'je vriendinnen' nog als vriendinnen kunt beschrouwen als je een hekel aan ze hebt.

Ik ben gemeen xoxo