• Kan spoilers bevatten.

    In de boeken van harry potter word gezecht dat ze sinds voldemort soliciteerde geen lreraare verweer tegen de zwarte kunsten meer dan ene jaar hebben kunnen houden. Maar krinkel die was er ook al langer dan een jaar, want percy vertelde in deel een dat hij krinkel het jaar daar voor ook al heeft gehad. Dus dan klopt dat toch niet?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat is wel verdacht ja.
    Maar Krinkel verdwijnt in dat boek toch ook weer?
    Misschien bedoelen ze het zo? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik weet niks over Harry potter, dus sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voldemort leeft op hem (geen idee hoe ik dat moet uitleggen), dus dan lijkt het me niet dat die vloek bij hem werkt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    In principe niet nee, maar in deel 1 is het ook niet echt meer Krinkel, dan is het ook Voldemort. Je denkt gewoon teveel na, hahaa :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja, dat viel mij later ook al op. Maar Krinkel is ook Voldemort, als je erover nadenkt. Nou ja, die uitspraak klopt volgens mij gewoon niet helemaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meschien bedoelen ze met jaar uhm jaar tijd zoals 1991 en niet schooljaar
    en anders Voldemort leefde op die gast dus....xd


    =

    Maar Krinkel gaf dus alleen dat jaar les aan Percy en zo, want het jaar daarna zat Voldemort in zijn hoofd, dus was het niet Krinkel meer? Dus dat jaar gaf eigenlijk Voldie les? Of zo? Toch? Ongeveer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik dek dat ze bedoeld wort dat als ron hermelie en harry op school zitte dat de leeraren van verweeg va de zwarte kunsten geen jaar vol houden.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Krinkel gaf eerst les in Dreuzelkunde voor een paar jaar, en gaf in het eerste boek voor het eerst les in Verweer tegen de zwarte kunsten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    jij denkt teveel na maar om even te antwoorden in het eerste boek gaf hij pas voor het eerste jaar les in verweer tegen de zwarte kunsten daarvoor gaf hij al een aantal jaar een ander vak, dreuzelkunde volgens demonomania,
    dus zo kan Percy heb al hebben gehad.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.