• 'cause sleep is for the weak.
    And we will never rest
    'till we're all fuckin' dead.

    (cat)

    Ik kan niet slapen D:

    Wie kan er wel slapen :3?

    ik weet et niet :O ik ga zo proberen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    ik weet et niet :O ik ga zo proberen ;d


    Oké, vertel het als je slaapt. _O_

    Relapse schreef:
    (...)

    Oké, vertel het als je slaapt. _O_


    Ghehe ik ga nu proberen ;P me ogen zijn moe ik heb et ijs en ijs koud XD dus ik denk dat het me wel ga lukken :$ succes verder !! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik al jaren niet meer. Insomniac. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik ben dood op maar klaar wakker. (6 blikies cola op achter elkaar zo high als weet niet wat)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik kan ook niet slapen.
    Niet dat ik het al geprobeert heb, maarja, die conclusie trek ik alvast. Want ik heb niet het gevoel dat het gaat lukken. Wat best wel kut is, want ik slaap al de hele week niet voor 3 uur en slaap daarom uit tot 11 uur en nu is mijn ritme verpest. D:
    En waarom ik elke keer opblijf weet ik niet, want er is niks te beleven 's nachts en er zijn ook nooit boeiende mensen om mee te praten ofzo.

    En nu heb ik ook geen zin meer om te slapen, want we gaan morgen toch allemaal dood, dus kan ik nog beter van het leven genieten. (nerd)

    Bring mie teh hooraizen. (krul)
    En ik heb ook geen zin om te slapen haha ;D En ik moet naar de wc maar ik heb geen zin om op te staan xd


    Alis volat propriis.

    BR0WNIE schreef:
    Ik kan ook niet slapen.
    Niet dat ik het al geprobeert heb, maarja, die conclusie trek ik alvast. Want ik heb niet het gevoel dat het gaat lukken. Wat best wel kut is, want ik slaap al de hele week niet voor 3 uur en slaap daarom uit tot 11 uur en nu is mijn ritme verpest. D:
    En waarom ik elke keer opblijf weet ik niet, want er is niks te beleven 's nachts en er zijn ook nooit boeiende mensen om mee te praten ofzo.

    En nu heb ik ook geen zin meer om te slapen, want we gaan morgen toch allemaal dood, dus kan ik nog beter van het leven genieten. (nerd)


    'Morgen' is nu al. (nerd)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    'Morgen' is nu al. (nerd)

    Maar waar ze dit verzonnen hebben is het nog geen morgen en ik heb me net door iemand laten vertellen dat het daar begint, dus voorlopig zijn we nog veilig. _O_

    BR0WNIE schreef:
    (...)
    Maar waar ze dit verzonnen hebben is het nog geen morgen en ik heb me net door iemand laten vertellen dat het daar begint, dus voorlopig zijn we nog veilig. _O_


    Ach, hij heeft sowieso al een fout gemaakt door het op de zondvloed en bijbel te gooien, want die heeft God beloofd nooit meer te laten gebeuren na Noach. Ik vind dit soort dingen normaal gesproken al onzin, maar nog meer als die fout zo groot en duidelijk is. :')

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 1:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan slapen maar heb geen zin. :W

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ach, hij heeft sowieso al een fout gemaakt door het op de zondvloed en bijbel te gooien, want die heeft God beloofd nooit meer te laten gebeuren na Noach. Ik vind dit soort dingen normaal gesproken al onzin, maar nog meer als die fout zo groot en duidelijk is. :')

    Ik geloof er ook niet in, maar stel je voor, haha.
    Ik sprak net een Amerikaan op omegle en hij was er heilig van overtuigd. Hij had als tegenargument op wat jij net zei (want dat zei ik ook al) dat we nooit zeker weten of Noach wel al is geweest, of dat wel de échte Noach is.
    Gelukkig hebben we in Rotterdam de ark van noach nagemaakt, dus we overleven het wel. ^^

    Nee, mijn nachtritme is nogal verkloot sinds ik examens heb :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ook niet. Ik maak huiswerk, hahaha.
    We'll sleep when we're dead, don't worry. (cool)


    Where there is a sea there are pirates...

    BR0WNIE schreef:
    (...)
    Ik geloof er ook niet in, maar stel je voor, haha.
    Ik sprak net een Amerikaan op omegle en hij was er heilig van overtuigd. Hij had als tegenargument op wat jij net zei (want dat zei ik ook al) dat we nooit zeker weten of Noach wel al is geweest, of dat wel de échte Noach is.
    Gelukkig hebben we in Rotterdam de ark van noach nagemaakt, dus we overleven het wel. ^^


    met ze alle het schip op:)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.