• Sevda en ik zijn nu aan het bellen, alweer, meheh. :3
    En dat terwijl we ook beide op Quizlet zitten, haha.x]
    Het is wel nutteloos, want dan praten we en ineens is het twee minuten stil, voordat er weer iemand begint.

    Ik blijf er bij dat ze schattig klinkt en zij blijft erbij dat ik klink als een belg. En dat is niet leuk. Pft, ik klink niet als een belg.

    Typen gaat wel moeilijk, dus leggen we elkaar gewoon neer, net zo makkelijk. (krul)

    Bellen jullie ook wel eens onnodig lang, gewoon voor de gezelligheid?(bloos)

    Beltijd:
    1:05:57.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:16 ]


    everything, in time

    Nooit (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ja.
    Dan ga ik opeens over nutteloze dingen praten, zoals taartrecepten omdat ik niks meer weet te zeggen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ehh.. nee =O niet dat ik weet =O alleen is wel lastig om te bellen met iemand en je veters te strikken met 1 hand.. maar ik kon het ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik bel nooit

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:17 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Als ik bel met iemand is het meestal voor 1 of 2 uur :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn vriendin belde dit weekend 3,5 uur :'D

    Nosferatu schreef:
    ja.
    Dan ga ik opeens over nutteloze dingen praten, zoals taartrecepten omdat ik niks meer weet te zeggen.


    They fell in love, didn't they?

    Vroeger wel. Tegenwoordig heb ik niemand om mee te bellen. Tenminste, bij de meeste mensen loopt het gesprek gewoon dood. :Y)

    Mweh, ik weet nog toen ik 2 uur en 45 minuten? met sevda aan het bellen was 0_0 En ze moet nog een remix maken maar dat heeft ze nog niet gemaakt lol.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:27 ]

    Ik hou niet zo van bellen.


    -