• Ik moet dus zoals sommige misschien al weten een presentatie doen met levensbeschouwing.
    Maar wat doen jullie met je handen als je voor de klas staat?
    Het mag niet in je zakken, en het is ook wat saai als je ze gewoon slap naast je laat hangen... En dan wet ik maar niks te doen met m'n handen x']

    Er is niks op het bord te schrijven trouwens.
    En er is ook geen powerpoint ofzo.

    'x

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:19 ]

    Ik beeld uit ^^


    Life is hard and then we die

    Gewoon bewegingen maken x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik leg ze op een tafel neer, dan word je wel minder nerveus van :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    nagelbijtenxD nee, ik weet het niet... iets op het bord schrijven/iets vasthouden/mee bewegen/voorbeelden geven...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Bewegingen maken die je tekst ondersteunen. Moest je te veel bewegingen maken dan pak je best een stift ofzo vast waardoor je dat minder gaat doen ^^. Ook niet te veel vuisten maken, handen moeten ontspannen zijn =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    .. zorg ervoor dat je niets aan je armen heb.. anders ga je daar aan friemelen..

    en niks in je broekzak.. dan ga je daar aan friemelen..


    heb ervaring :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb les in presenteren gehad en daar zeggen je ze dat je je handen moet gebruiken om je woord meer kracht te geven. Dus: gebruik je lijf om je presentatie meer te verduidelijken. Stijve planken zijn boooring :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    euhm.... geenidee?????
    jaaa ik ben weer lekker behulpzaam xD
    maar ik krijg altijd de slappe lach als ik een presentatie moet geven omdat mijn vriendinnen altijd rare gezichten trekken (jaaa lekker aardig xD) maar daardoor zijn mijn handen zo'n beetje het laatste waar ik aan denk xD

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 15:09 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Niet doen wat ik doe, want ik maak hele vage bewegingen zonder dat ik het door heb x')

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:25 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.