• Ik heb vandaag weer is wat bij geleerd.
    Vandaag moesten we bij nederlands 2 uur lang het regelement van het schoolagenda over schrijven en ik ben er achter gekomen dat als een papiertje op de grond gooit strafstudie krijgt, weetje niet hoe kut dat is? dude. En nog wat over de school.

    En ik kom net van bij de dokter, en daar heb ik gezien dat je 3 buisjes bloed moet trekken plaats van 1, ik dacht dus altijd 1 maar nee het zijn er 3. Zei ik zo tegen mijn dokter. 'Nee!, nu ga ik dood omdat ik teweinig bloed heb!' en hij zo. 'Je bent nog altijd de oude eh.' ik zo van jap ik wil weg, baay. Maarja wat hebben jullie vandaag bij geleerd?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb geleerd hoe je de standaardkostprijs & de commerciële kostprijs uit moet rekenen. o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat het land Burkino Faso bestaat :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb vandaag werkelijk niks bijgeleerd. (cat)

    3 buisjes is makkelijk te doen. Moest er eens 10 (wel over een periode van een middag) en 5 (wel in eenmaal) laten afnemen. Dan voel je je vaaaag :']
    Ik heb geleerd dat om 7 uur opstaan op je vrije dag best klote is. Oh, en dat er auto's bestaan die rijden door alleen de versnelling in z'n 5 te zetten en de pedalen los te laten O_o

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 21:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm, niet veel. In ieder geval niets belangrijks, anders had ik het wel onthouden.


    Even a white rose has a black shadow.

    ehm... ik had wel iets bijgeleerd maar weet zo even niet meer wat XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Niks. :/


    -

    Ik heb gewoon niks geleerd vandaag. Ik heb gewoon wiskunde oefeningen zitten maken. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat ik echt dol ben op met kinderen werken *O*


    -