• Van dit soort dingen kan ik nou echt genieten. Eat that, fuckers! Ze verdienen het! *O*
    Bully Beatdown


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh my fudge GENIUS!! _O__O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Telkens als het op tv is, kom ik gewoon niet meer bij :'D
    Die mensen denken echt dat ze het kunnen halen van een pro.
    Slaagt dat dik tegen_O_


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Telkens als het op tv is, kom ik gewoon niet meer bij :'D
    Die mensen denken echt dat ze het kunnen halen van een pro.
    Slaagt dat dik tegen_O_


    Nou, gister was er voor het eerst een pestkop die met 10.000 wegliep. :'D
    Een Rus natuurlijk, hahahaha. Maar, hij verontschuldigde zich alsnog, dus dat was wel sort of cool. Hij verdiende het ook wel, want hij incasseerde alles en bleeeef staan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OHYEAH
    Jason Mayhem Miller <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nou, gister was er voor het eerst een pestkop die met 10.000 wegliep. :'D
    Een Rus natuurlijk, hahahaha. Maar, hij verontschuldigde zich alsnog, dus dat was wel sort of cool. Hij verdiende het ook wel, want hij incasseerde alles en bleeeef staan. :'D
    oh die rus, die heb ik al 6854152152x gezien. hij toch?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)oh die rus, die heb ik al 6854152152x gezien. hij toch?



    Ja, ik ook, maar m'n pa zat hem te kijken.
    Ik bedoelde gewoon dat hij de 1e was die met 10k in z'n zak wegliep. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Joker schreef:
    OHYEAH
    Jason Mayhem Miller <3


    Hij is fucking cute.:9~ Alleen jammer van z'n neus.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind dat allemaal zo fake :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind dat allemaal zo fake :')


    Zal best wel hoor, maar ik vind dat soort dingen gewoon grappig en het idee tof. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.