• Ik maak Trailers en filmpjes
    Hier 2 voorbeeldjes
    De eerste is voor een story van mij en de andere voor de zijspanclub



    Als je het wil moet je dit invullen
    Titel
    Engels of Nederlands
    Speciale eisen?
    En dat hier zetten of in een pbtje sturen

    Bezig met:
    Profesor
    Wachtlijst:
    Spotgaai
    Parachutes
    Nica
    Pernilla

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 19:59 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Titel What they call heroes
    Engels of Nederlands Engels
    Speciale eisen? Nee. (:
    En dat hier zetten of in een pbtje sturen Hier


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er nu geen nodig. Maar ik zal jou vragen als ik een nodig heb! maar in de eerste staat een fout, het moet 3rd zijn,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Titel Unfaitful Linkje naar het verhaal
    Engels of Nederlands Ehm, dat maakt niet uit, wat jij leuker vind
    Speciale eisen? Zijn er niet :Y)
    En dat hier zetten of in een pbtje sturen Dump maar hier neer :Y)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 8:40 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Titel: Het Doolhof
    Engels of Nederlands: De trailer is denk ik mooier in het Engels (:
    Speciale eisen? Ik wil er graag iets in met donker en licht, en het is ook leuk als je de personages daarin gebruikt (in dat donker en licht, als je niet weet wie bij donker en wie bij licht zit, stuur dan ff een gb of pb). Die staan hier. Ze hoeven er niet precies zo uit te zien als op de foto. ;p
    En dat hier zetten of in een pbtje sturen: Maakt niet uit, zet hier maar neer (:
    Super bedankt als je het wilt doen ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Titel ; Terug naar November
    Engels of Nederlands ; Nederlands
    Speciale eisen? ; het gaat over een relatie die uitgaat na exact zeven maanden. Het meisje maakt het uit en de jongen loopt daarna weg. Een dag later heeft hij met iemand anders. De vraag bij haar is 'ging hij vreemd, of is tie een player?' maar die vraag wordt snel duidelijk als hij dingen aan haar vraagt die onmogelijk lijken, zoals naaktfoto's. Op het laatst wil ik graag de zin ; 'Ik hou van hem, maar misschien had ik niet aan hem moeten toegeven'
    En dat hier zetten of in een pbtje sturen; pb sturen :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Titel: Perfection.
    Speciale personages: Melody (Dianna Agron/Quinn uit Glee)
    Liedje: Nobody's home. http://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc
    Extra?
    Okee, dit gaat ingewikkeld worden, maar hopelijk begrijp je het (;

    Melody Swann verhuist samen met haar tweelingzus Bella Swann naar het regenachtige plaatsje Forks, om in te trekken bij hun biologische vader Charlie. Melody is de hoofdpersoon in dit verhaal, waarbij je haar 'leven,' leest, en hoe iemands leven plots kan omslaan in een complete hel. Melody doet al heel haar leven aan proffesioneel ballet, zo dus ook in Forks. Haar Balletleraar John begint haar te misbruiken, en ze heeft drugs nodig om te kunnen overleven. Daarbij ontwikkeld ze ook nog anorexia en boulimia, en een 2e persoonlijkheid. langzaam maar zeker glipt de realiteit uit haar handen weg en weet ze niet meer wie ze zelf is.

    De trailer moet een beetje vrolijk begin, en dan langzaam maar zeker gaan de beelden steeds sneller (drugs/ballet/verkrachting/kotsen, etc) zo snel en snel tot je iemand van een brug ziet vallen en dan komt erzo in beeld: Perfection. Losing reality, but finding yourself.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik ben er mee bezig, maar ik ben ziek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké, ik ging even stuk om die Wilders met Hitler snor. :W _O_


    ars moriendi