• Ben je geobsedeerd door die ene artiest of door dat ene liedje?
    Of heb je gewoon een passie voor muziek?
    Speel je zelf muziek?
    Laat het allemaal weten in in life is music.
    Een geweldig fourm, waar je alles over muziek kwijt kan (in het Engels)
    Maak ook nieuwe vrienden want het is wereldwijd.

    life is music

    opmerkingen kan je hier zetten

    Dit is het 2e opic al? & volgens mij mag je niet echt reclame maken voor je eigen site dunno maar ik waarschuw je even ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    Dit is het 2e opic al? & volgens mij mag je niet echt reclame maken voor je eigen site dunno maar ik waarschuw je even ^^

    In het andere zocht ik iets hier maak ik idd reclame, ik heb er nog zien staand dus ik weet het niet goed?

    vezz schreef:
    (...)
    In het andere zocht ik iets hier maak ik idd reclame, ik heb er nog zien staand dus ik weet het niet goed?


    Oh oké. Nee ik dacht dat het niet mocht en zou t naaiend vinden als je een waarschuwing zou krijgen of zo.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je mag toch geen reclame maken voor een andere site
    Of vergis ik me


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    De regels over reclame;
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.


    They fell in love, didn't they?

    De regels over reclame voor andere sites;
    - Het is toegestaan andere sites te vermelden tenzij ermee aan professionele ledenwerving wordt gedaan. Voor zelfgemaakte fansites geld dit niet.
    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 15:01 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sorry, slotje ^.^


    "I shut my eyes in order to see.'