• Vijf vriendinnen gaan voor het eerst samen op vakantie naar Alanya. Een toeristische plaats aan het kustgebied van Turkije. De sfeer zit er goed in, het hotel waar de meiden verblijven is top, het strand is warm en schoon, De discotheken zijn gezellig, en zitten vol met knappe jongens. Alles gaat goed, totdat er een van de vriendinnen spoorloos verdwijnt..

    ~ Doen / Niet Doen
    ~ Rollen?
    ~ Commentaar?

    Oh doet me wel een beetje herinneren aan een boek dat ik heb gelezen, maar lijkt me goed. Mag je me meteen even waarschuwen als je bent begonnen.
    Rollen ben ik niet goed in, sorry.
    En nog een vraagje, wordt het op de CSI-manier of gaat het alleen maar om die vriendinnen zelf? (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    doen, klinkt heel spannend!
    ik ben slecht in rollen x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    classic schreef:
    Oh doet me wel een beetje herinneren aan een boek dat ik heb gelezen, maar lijkt me goed. Mag je me meteen even waarschuwen als je bent begonnen.
    Rollen ben ik niet goed in, sorry.
    En nog een vraagje, wordt het op de CSI-manier of gaat het alleen maar om die vriendinnen zelf? (:


    Het gaat in principe over de meiden die op vakantie gaan, Maar er zullen ook CSI-Agenten in het verhaal komen (wel pas verder in het verhaal natuurlijk)

    Doen
    & Rollen zou ik ook doen^^
    ~wil je me waarschuwen als hij er is?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain