• Gisteren zouden er twee vriendinnen komen helpen met mijn kamer verfen. de ene die kwam niet omdat ze bijna niet had geslapen, oke, dat is een slechte reden maar het is een reden. de andere die kwam niet omdat die ene niet kwam. Zouden ze vandaag komen. Nou ze komen niet, want de ene wilt per se ajax twente kijken, en die andere die komt dus niet omdat die ene niet komt. Ik voel me nu echt kut.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nou zeg wat een reden :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dude!, als iemand vraagt om tekomen verven zou ik derict komen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    Dude!, als iemand vraagt om tekomen verven zou ik derict komen.


    haha, ik denk niet dat je bij mij in de buurt woont.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mavado schreef:
    Dude!, als iemand vraagt om tekomen verven zou ik derict komen.

    Protective schreef:
    (...)

    haha, ik denk niet dat je bij mij in de buurt woont.

    Haha ja denk ik ook niet, maar als dicht woonde zou ik komen hoor, heb vandaag toch niks tedoen --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    What. De. Fack xd?
    Dat zijn echt bullshit redenen.


    To infinity and beyond •

    Verven lijkt me zo leuk, die mensjes weten niet wat ze missen!


    wth.

    Mavado schreef:
    Dude!, als iemand vraagt om tekomen verven zou ik derict komen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Butlerholic schreef:
    What. De. Fack xd?
    Dat zijn echt bullshit redenen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    hahaha wat een vrienden xD hebben ze nooit gehoord van opnemen? verven lijkt me veel leuker!


    Believe in yourself, change the world.

    als je dat vrienden noemt..
    sorry hoor maar dat zijn echt domme redenen.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Klinkt als mensen die geen zin hebben om te verven en daarom kutsmoesjes bedenken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Butlerholic schreef:
    What. De. Fack xd?
    Dat zijn echt bullshit redenen.

    Lemonworld schreef:
    Klinkt als mensen die geen zin hebben om te verven en daarom kutsmoesjes bedenken :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jezus wat een kutsmoesjes
    Als ik het zo hoor is die tweede echt een vette meeloper met die ander-.-
    Als iemand vraagt of ik ze kamer kom verven zou ik komen kun je nog leuke dingen meemaken.
    Keihard mee zingen/dansen en elkaar onder verven