• Tering ... Die chick is echt vreemd, bijna tot het enge toe ... Maar toch vind ik 'r (waarschijnlijk juist daardoor) wel iets leuks hebben.

    [Band is from the South African culture]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 12:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nouhou, nu ben ik benieuwd maar het filmpje wil niet laden op mijn iPod. Heb je geen plaatje?(no_chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Nouhou, nu ben ik benieuwd maar het filmpje wil niet laden op mijn iPod. Heb je geen plaatje?(no_chears)


    Maar het is pas echt 'leuk' als je de filmpjes erbij ziet en/of d'r stem hoort. :'D


    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 2:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ohgod, zij is eng.:'D Ik zal morgen de muziek wel luisteren dan.(':


    everything, in time

    OMG zij os freekin eng!
    Misschien kan ze mee doen in scary movie ofzo, lijkt me grappig!

    Bayla schreef:
    OMG zij os freekin eng!
    Misschien kan ze mee doen in scary movie ofzo, lijkt me grappig!


    Haha, jaaa, hun allemaal!
    Vooral met die Zuid-Afrikaanse accentjes. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Neeeeeeeeeeeeeee. D:
    Omg, zij falen zo hard. Die liedjes kunnen echt niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeee. D:
    Omg, zij falen zo hard. Die liedjes kunnen echt niet.


    Haha, ik vind dat echt grappig man. Heb ook echt de cd geript van diegene die me ze liet horen in de auto een tijd geleden. :'D
    Zo fout dat het weer helemaal leuk en goed is. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hun zo fucking raar haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Ik vind hun zo fucking raar haha :')


    Zijn ze ook. Stuk voor stuk.
    Maar dat stemmetje van haar en zijzelf doen het hem. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind ze eng en vreemd. 8D


    Your make-up is terrible

    Vengenz schreef:
    (...)

    Haha, ik vind dat echt grappig man. Heb ook echt de cd geript van diegene die me ze liet horen in de auto een tijd geleden. :'D
    Zo fout dat het weer helemaal leuk en goed is. :'D


    Is dat liedje Beatboy ofzo niet van hun? Dat ze daar in zo'n achterbuurt staan? Omg die is zo fout, dat het weer leuk is. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, ik vind dat ze zich heel sletterig gedraagt & ik vind niet dat sowieso vrouwen zich zo zouden moeten gedragen. Dat haar kan ook echt niet D:

    Professor schreef:
    (...)

    Is dat liedje Beatboy ofzo niet van hun? Dat ze daar in zo'n achterbuurt staan? Omg die is zo fout, dat het weer leuk is. D:


    Ken de clip niet, maar die is ook van hun ja. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die pony is te kort, hahaha. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking