• Hoi iedereen!

    Ik heb een klein vraagje:$
    Ik schrijf namelijk een verhaal, hij staat nog niet op quizlet.
    maar dat gaat over een bully en de jongen die hij pest, naja het hele verhaal moet ik nog uitwerken. maar ik zit te twijfelen of ik er een boylove verhaal van moet maken?
    Niks extreems natuurlijk xD we houden het 12 jaar en ouder!
    maar ik vroeg me af wat jullie daarvan denken en of ik ermee door zou gaan of dat ik het maar geen boylove moet maken voor op quizlet:$

    Bedankt!(flower)


    What’s your existence measured by?

    wrm niet?

    raplove schreef:
    wrm niet?

    Omdat ik bang ben dat mensen verkeerd gaan reageren.. omdat sommigen daar nogal moeilijk over kunnen doen, en ik wil niet dat mijn verhaal één of ander slachtveld word voor homophobes en mensen die er geen problemen mee hebben.


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)
    Omdat ik bang ben dat mensen verkeerd gaan reageren.. omdat sommigen daar nogal moeilijk over kunnen doen, en ik wil niet dat mijn verhaal één of ander slachtveld word voor homophobes en mensen die er geen problemen mee hebben.


    Dan lezen ze het maar niet,heel gemakkelijk.

    ik zeg doen!

    raplove schreef:
    (...)

    Dan lezen ze het maar niet,heel gemakkelijk.

    ik zeg doen!


    Dankjewel dat je zo positief bent xD geeft weer wat zelfvertrouwen om het toch online te zetten,


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Dankjewel dat je zo positief bent xD geeft weer wat zelfvertrouwen om het toch online te zetten,


    Niets te danken meid;)

    Fantasy schreef:
    (...)
    Omdat ik bang ben dat mensen verkeerd gaan reageren.. omdat sommigen daar nogal moeilijk over kunnen doen, en ik wil niet dat mijn verhaal één of ander slachtveld word voor homophobes en mensen die er geen problemen mee hebben.


    Je kan ongewenste reacties altijd verwijderen en de crew is er om het gezellig te houden, dus als er problemen zouden zijn, ga je naar hen toe. (:

    Doe wat je wil, laat je door niemand tegenhouden!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gewoon doen (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb ook van die verhalen hoor, maar die staan inactief, omdat mensen er waarschinlijk niet zo erg geinteresseerd in zijn.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Met boy love neem ik aan dat je homo's bedoelt he?
    Doen,lijkt me juist leuk om te lezen. Hier op quizlet zijn we qua dat soort dingen heel open en modern. En als je rot reacties krijgt dan kan je ze verwijden en melden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Doen. Ik had een keer zo'n dirty boy love verhaal en ik kreeg geen haat reacties of zo hoor :3 Zelfs niet op een lieve manier, lol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er zijn er al een paar op Q. Het lijkt me leuk als er nou ook eens eentje komt die geen FF is :)
    Sry als dat er wel is


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Er zijn er al een paar op Q. Het lijkt me leuk als er nou ook eens eentje komt die geen FF is :)
    Sry als dat er wel is


    Nee het wordt geen fan fiction :)
    Eigen karakters en eigen verhaal
    (flower)


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Nee het wordt geen fan fiction :)
    Eigen karakters en eigen verhaal
    (flower)



    DOEN!!!

    DOEN boylove is sexy

    BlueWolf schreef:
    Gewoon doen (:


    None but ourselves can free our minds.