• […] is op het eerste gezicht een dood normale tiener, die ingedeeld word in Zwadderich. Toch heeft het schoolhoofd Perkamentus ernstige zorgen over deze leerling. […] is namelijk het nichtje van de heer Voldemort.

    Natuurlijk is dat maar een klein minnistukje, maar ik ga ervoor zorgen dat het wat word !
    dus:
    Lijkt het jullie wat ? en zal ik rollen verdelen? is er al een verhaal dat er op lijkt? zoja welke?

    Tjaa, er zijn genoeg verhalen die erop lijken (hoewel het in de meeste gevallen Zijn dochter is in plaats van Zijn nichtje), maar het ligt eraan wat je er zelf mee doet. Als je het origineel maakt en goed schrijft zie ik geen reden om het niet te doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abilities schreef:
    Tjaa, er zijn genoeg verhalen die erop lijken (hoewel het in de meeste gevallen Zijn dochter is in plaats van Zijn nichtje), maar het ligt eraan wat je er zelf mee doet. Als je het origineel maakt en goed schrijft zie ik geen reden om het niet te doen.


    Ja het zou dan mijn eerste Harry Potter verhaal zijn, en ik lees deze verhalen eigenlijk nooit, maar leek het leuk om het zelf ook eens toe doen. Dus vandaar die vraag, anders ga ik gewoon wat anders bedenken :Y)

    Je kunt het gerust doen hoor, alleen zou ik oppassen dat het niet zo wordt als alle andere verhalen. Nu loop jij dat risico niet zo erg omdat je al die stories niet gelezen hebt, maar ik zou wel opletten. In principe maakt het ook niet veel uit, er zijn heel veel HP stories die erg op elkaar lijken, net zoals de stories van HP, Twilight, TH etc. dat doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abilities schreef:
    Je kunt het gerust doen hoor, alleen zou ik oppassen dat het niet zo wordt als alle andere verhalen. Nu loop jij dat risico niet zo erg omdat je al die stories niet gelezen hebt, maar ik zou wel opletten. In principe maakt het ook niet veel uit, er zijn heel veel HP stories die erg op elkaar lijken, net zoals de stories van HP, Twilight, TH etc. dat doen.


    Ja inderdaad klopt :) Ik wou het dan doen dat het hoofdpersonage een bijzondere gave heeft dat ze bijvoorbeeld haar toverstaf niet hoeft te gebruiken bij een spreuk. En dat ze juist 'tegen' de dooddoeners is. en allemaal zo'n dingen.

    Hmm.. nu vind ik het stukje niet echt pakkend. Ik zou er een gewaagd element in gooien wat de lezer nieuwsgierig maakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lijkt me leuk als je rollen verdeeld, meld je het dan?

    xx