Ze willen niet dat quizlet op hyves en zo gata lijken. ze willen geen chatten maar waarom doen ze dan wel golden members. Dat is net als bij hyves. ik vind dit eerlijk gezegd raar.
Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:
Birthday schreef: Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:
tja dat is waar. ik snap aleen niet want ik bijvoorbeeld mag niet bellen en betalen. nu lijk het net of er 2 groepen komen.
trollycullen schreef:
(...)
tja dat is waar. ik snap aleen niet want ik bijvoorbeeld mag niet bellen en betalen. nu lijk het net of er 2 groepen komen.
Dat valt wel mee hoor, het is niet dat ik niet meer met 'gewone' users omga, omdat ik Gold Member ben.
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
uh..
q lijkt sowieso niet op hyves.
je kunt op hyves geen stories schrijven, quizen maken en weet ik het.
quizlet is een site die daarvoor is gemaakt en hyves meer om in contact de blijven met je vrienden en blabla
Birthday schreef: Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
StillBored schreef:
uh..
q lijkt sowieso niet op hyves.
je kunt op hyves geen stories schrijven, quizen maken en weet ik het.
quizlet is een site die daarvoor is gemaakt en hyves meer om in contact de blijven met je vrienden en blabla
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John