• Vandaag was echt zo'n saaie dag. Ik heb vandaag net 1 - 2 uurtjes les gehad. Dus ik zo fijn naar school gegaan, blijkt dat er een leerkracht ziek is. Dat betekent dus studie. Dan moeten we naar de refter, waar we ook altijd eten, wat huiswerk of zo maken. Tweede uur dus les gehad. Wiskunde. De leraar legt het altijd zó saai uit. En de volgende les was er ook een leerkracht ziek zodat we weer studie hadden. Maar we mogen dan dus niet weg ofzo. En na dat uurtje mocht ik eindelijk naar huis. Dus eigenlijk heb ik twee uur voor niks op school gezeten. Wie heeft dat ook wel es?

    Ik heb eens vier uur op een dag studie gehad en ik mocht ook niet naar huis. Echt vreselijk.

    Wij móeten elke dag van half 9 tot tien voor 4 op school zitten. Leerkracht ziek of niet, wij moeten er zijn.


    Let the Night embrace you

    Kanon schreef:
    Ik heb eens vier uur op een dag studie gehad en ik mocht ook niet naar huis. Echt vreselijk.

    Wij móeten elke dag van half 9 tot tien voor 4 op school zitten. Leerkracht ziek of niet, wij moeten er zijn.


    Dat hebben wij dus ook. Echt vervelend.

    Kanon schreef:
    Ik heb eens vier uur op een dag studie gehad en ik mocht ook niet naar huis. Echt vreselijk.

    Wij móeten elke dag van half 9 tot tien voor 4 op school zitten. Leerkracht ziek of niet, wij moeten er zijn.

    Ik ook, buiten dan op woensdag, zoals vandaag. x) Maar eigenlijk vind ik studie altijd wel leuk. Buiten als er écht niets te doen is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat ben ik blij met mijn school. Tussen uur DEEN is standaard mag eigenlijk niet maar we doen het gewoon xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Wij mogen gewoon naar huis in een tussenuur. Toen ik op het juniorcollege zat (1e en 2e klas) moesten we wel altijd blijven, maar nu ik op een normale middelbare zit maakt het hun niets uit.
    Maar ik had vandaag gewoon de eerste 5 uur vrij, maar ik zat al om 11 uur op school omdat die kerel niet op het afwezigenbord staat -vermoordt school-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tussenuur is tussenuur bij ons, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kanon schreef:
    Ik heb eens vier uur op een dag studie gehad en ik mocht ook niet naar huis. Echt vreselijk.

    Wij móeten elke dag van half 9 tot tien voor 4 op school zitten. Leerkracht ziek of niet, wij moeten er zijn.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Daarom ben ik jaloers op Nederland. (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Daarom ben ik jaloers op Nederland. (nerd)


    Ik woon in België.

    Ik kwam eens op school het eerste uur, bleek ik de eerste drie uur vrij te hebben. En ik woon 20 kilometer van school ><


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ga vaak ijsjes halen in tussenuren (: Wij mogen gewoon weg. Lang leve Nederland.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb of opvang óf tussenuur, en als het 't eerste uur is kan ik gewoon thuisblijven. Zelfde met 't laatste uur. (:
    We hebben twee maanden geleden zelfs een leraar zijn les laten uitvallen omdat we dat uur ervoor uitval hadden, en dan was zijn vak het laatste uur geweest. Opeens twee uur eerder uit is wel lekker. (:


    Opgeven is geen optie.

    Supposed schreef:
    (...)

    Ik woon in België.

    Inderdaad, en wij hebben geen tussenuren? xd Daar ben ik jaloers op.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wajoo,
    Wij worden gewoon gedwongen om op school te blijven bij tussenuren. En de concierges lopen zelf patrouille om te kijken of er mensen weg/terug komen. En als je word gesnapt moet je kauwgom schrapen

    -Heeft veel ervaringen-


    Trust me. I'm the doctor