Bij deze wil ik graag mijn story These things take time to grow. promoten.
Jules is eenentwintig jaar en woont samen met haar ouders en haar jongere zus June in Kent. Jules is naast vele andere bands grote fan van You Me At Six en ze doet er alles aan om als trouwe fan de band honderd procent te steunen. Naast de vele fanshirts en cd’s van de groep, gaat ze naar elk concert dat in London wordt gegeven. Wanneer Jules in het najaar naar het laatste concert van You Me At Six gaat, trekt ze op miraculeus wijze de aandacht van de frontzanger Josh Franceschi. Josh begint een hopeloze zoektocht naar het meisje die zijn hart op holten laat slaan. Via verscheidene smoesjes probeert hij meer in haar leven te komen zonder te weten of Jules haar gevoelens wederzijds zijn. Hun leven krijgt verschillende wendingen met veel ups en downs, maar toch vinden ze telkens weer steun bij elkaar. Dit is hun verhaal.
Het verhaal wordt verteld aan de hand van dagboekfragmenten van zowel Josh als Jules. Het verhaal staat ook los van de band. Je hoeft dus niet speciaal fan van You Me At Six te zijn om het verhaal te lezen. De hoofdpersonage is eigenlijk een doodnormale jongen die in de huid van Josh is gekropen. Ik had hem dus evengoed Alex of Jake kunnen noemen.
Indien je geïnteresseerd bent, hoop ik dat je hem leest.
Indien je nog niet overtuigd bent, kijk dan naar de trailer en wie weet is het verhaal wel iets voor jou.
[ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:49 ]
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?