• Wat is precies een netwerkstad? :$
    Ik heb al op google opgezocht enzo, alleen dan gaat het steeds over Twente enzo.. x']

    'x

    Hmmm. Niet veel mensen die er zin in hebben om die vraag te beantwoorden :X,
    Sorry moet hem even omhoog catchen, omdat ik het even moet weten :X

    even denken hoor...
    ik heb dat ooit ook geleerd x)
    ik pak mijn boek wel even, daar moet het in staan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ah found it:
    In stedelijke gebieden maken inwoners gebruik van de mogelijkheden die de verschillende plaatsen bieden. Een inwoner van Houten gaat winkelen in de plaats zelf, maar kiest ook vaak voor de Utrechtse binnenstad. Hij werkt in Hilversum en gaat op zaterdagavond naar de bioscoop bij de Amsterdamse Arena. Veel mensen gebruiken de verschillende plaatsen van een stedelijk gebied. Over de plaatsen van ee nstedelijk gebied ligt een netwerk van contacten. Vandaar dat je spreekt van de netwerkstad

    gewoon een stad dus met veel contacten ufzeuh


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    ah found it:
    In stedelijke gebieden maken inwoners gebruik van de mogelijkheden die de verschillende plaatsen bieden. Een inwoner van Houten gaat winkelen in de plaats zelf, maar kiest ook vaak voor de Utrechtse binnenstad. Hij werkt in Hilversum en gaat op zaterdagavond naar de bioscoop bij de Amsterdamse Arena. Veel mensen gebruiken de verschillende plaatsen van een stedelijk gebied. Over de plaatsen van ee nstedelijk gebied ligt een netwerk van contacten. Vandaar dat je spreekt van de netwerkstad

    gewoon een stad dus met veel contacten ufzeuh


    Dankjewell_O_