• Een writers block, ben ik net aan het schrijven en zit het weer vast, word er helemaal simpel van ik wil mijn subscribers ook niet in de steek laten, heb ze al beloofd dat ik snel door zou gaan maar het lukt gewoon niet :( Ik voel me er echt klote onder ..

    Gnnpff


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Aw, dat ken ik, ik heb gewoon de hele dag gedaan over één proloog; ik kwam gewoon écht niet uit mijn woorden. ;o
    Maar gewoon even rustig nadenken, dan lukt het uiteindelijk heus wel. (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Aw, dat ken ik, ik heb gewoon de hele dag gedaan over één proloog; ik kwam gewoon écht niet uit mijn woorden. ;o
    Maar gewoon even rustig nadenken, dan lukt het uiteindelijk heus wel. (:

    :( Ik voel me echt klote tegenover mijn abo's ..die wachten nou al een aantal dagen pfoeh ik kom er gewoon niet uit, het voeld echt GRRRR


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Leg het ze uit, vertel dat het nu niet lukt, en zo snel mogelijk (probeert) terugkomt. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze hebben vast liever een goed hoofdstuk dan een afgeraffeld en 'slecht' hoofdstuk.
    Of schrijf en laat het een ander lezen? Soms ben ik ook echt totaal niet tevreden maar vind iedereen het prachtig.

    Of vraag of iemand je opvrolijkt/de grond in boort. Als ik me kut voel of heel vrolijk ben lukt het schrijven altijd beter. (cat)