• Ken je dat liedje? Ik krijg tieten? nanananana ik krijg titel:Y)


    Lieve lieve mensen, weten jullie hier een leuke titel voor?

    Sophia ziet haar familie(Beadles) na een tijdje weer terug, als ze met hun naar het strand gaan hebben Chris en Cait hun vrienden ook uitgenodigd. Sophia ziet na een tijdje wat hotte boys lopen en Chris zegt: 'Niet zo kwijlen naar m'n vrienden, ja' mar langzaamaan word Soph verliefd ook een van die vrienden. JBiebs..


    Need some help please?
    x


    ' Nyctophilia '

    Ik snap niet goed waar het over gaat.. Jij hebt misschien al een heel verhaal in je hoofd zitten, maar ik niet dus ik snap nog gewoon niet waar het over gaat..

    Shuffle schreef:
    Ik snap niet goed waar het over gaat.. Jij hebt misschien al een heel verhaal in je hoofd zitten, maar ik niet dus ik snap nog gewoon niet waar het over gaat..


    Sophia ziet leuke boys op het strand, maar beseft niet dat dat haar vrienden zijn. Zo word ze verliefd op een van de drie (:


    ' Nyctophilia '

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 20:21 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    The Bieber Fever..??

    Na ja, ik verzon maar wat


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Shuffle schreef:
    Ik snap niet goed waar het over gaat.. Jij hebt misschien al een heel verhaal in je hoofd zitten, maar ik niet dus ik snap nog gewoon niet waar het over gaat..

    Hoe kun je nou niet beseffen of dat je vrienden zijn.. dat vindt ik een beetje raar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Hoe kun je nou niet beseffen of dat je vrienden zijn.. dat vind ik een beetje raar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LENI schreef:
    (...)
    Hoe kun je nou niet beseffen of dat je vrienden zijn.. dat vindt ik een beetje raar.


    het is een lange tijd geleden dat ze hen zag, (1 jaar)


    ' Nyctophilia '

    We can't fall in love.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Het zoveelste verhaal...(cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Browni schreef:
    (...)

    het is een lange tijd geleden dat ze hen zag, (1 jaar)


    Na 1 jaar herken ik mijn vrienden nog wel hoor... :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bring me home ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Na 1 jaar herken ik mijn vrienden nog wel hoor... :'D



    Jij misschien wel, maar zij niet (:


    ' Nyctophilia '

    Volgens mij zou ik mijn vrienden nog wel herkennen als ze 90 zijn. :''')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar ik heb al een titel, Devinity met We can't fall in love. &ik plak er nog wat achter. We can't fall in love, we're kinda family

    (:


    ' Nyctophilia '

    xRadio schreef:
    Volgens mij zou ik mijn vrienden nog wel herkennen als ze 90 zijn. :''')


    Inderdaad. :'D
    Of ik moet ze vanaf mijn 4e al niet meer gezien hebben ofzo. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.