• Ik was in het begin van het nieuwe schooljaar bevriend geworden met een jongen , ik kon daar altijd mee lachen en ik was zowat het enige meisje die daar mee omging.Nu da die bevriend met mij is geworden is hij ook bevriend geraakt met 2 van mijn vriendinnen hij is nu echt super gelukkig denk ik en mijn 2 andere vriendinne ook.Dat vind ik absoluut niet erg ofzo maar hij vergeet mij precies.Vroeger wachte hij altijd op school op mij om wat te praten of als die nog iets moest vertellen maar nu rijdt hij met een van mijn vriendinnen naar huis en wacht hij niet meer. Hij wacht alleen op mij als dat meisje eens dezelefde kant op moet als ik.Hij is nu doormij populair geworden bij de meisjes in onze klas door mijn twee vriendinnen.Hij zegt bijna niets meer tegen mij,hij hangt alleen maar rond met hun en in de klas praat hij ook alleen met hun wat ook een beetje logies is want in van die vriendinne zit naast hem en de ander voor hem.Ik weet niet meer wat te doen.Ik denk dak hem kwijt ben.Altijd als ik een ander gelukkig maak doe ik mezelf alleen maar pijn.

Oke srry voor mijn gezeik maar ik wou het even kwijt ik zit er namelijk heel erg mee in en hij ziet het niet.kweet absoluut niet wat te doen..

Eerlijk zeggen dat je er mee zit, Misschien ziet hij het nu niet.

Some angels have no wings.

Louisaaa schreef:
    Eerlijk zeggen dat je er mee zit, Misschien ziet hij het nu niet.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Ik had precies hetzelfde met mijn ex. Hij was met mij, en ineens ging hij met al mijn vriendinnen om. Toen ging het uit, werd ik uit het vriendinnen-groepje gekinkeld, en hij er binnen gesloten. Hij was helemaal populair binnen dat groepje. Uiteindelijk -na een half jaar ofzo- zijn ze uit elkaar gevallen. ^^

Bad decisions make good stories.

Ik probeer ook altijd een goede vriendin te zijn etc. en dan heeft bij mij ook altijd een averechts effect :l Stom, maar niks aan te doen. Straks ga je toch van school en shizzle, ga je studeren en ontmoet je nieuwe mensen :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

omg, i know how you feel,, ik heb dat met n vriendin.
    en ik moet er nog niet aan denken als mijn beste vriend dat bij mij zou doen... het is al erg genoeg dat hij van school moet veranderen!

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Ik zou even met je vriend gaan praten..

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.