• Vroeger, toen ik een klein meisje van acht was, ging ik altijd naar een of andere internetsite waar je online kon oefenen met pinnen, internetten, e-mailen en meer van dat soort dingen. ik zocht het net op, want ik vond het echt super grappig. Weet iemand over welke site ik het heb? want ik heb er zin in om er mee te lopen kloten.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Geeeeeen idee.

    Ik weet wel dat we ook ooit zoiets gedaan hebben op school, maar de site zou ik echt niet meer weten...

    haha wat gaaf. nee sorry maar ik zou het graag willen weten.

    ooh, ik kende die site ook maar bent t vergeten D:
    Het was iets met een vrouwennaam geloof ik.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oh damn ik weet wat je bedoeld, maar ik weet de naam ook niet meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Babage 6 - hebben ze hier voor de 1e klassen maar dat is al op die pc geprogrammeerd


    They fell in love, didn't they?

    Mayci schreef:
    haha wat gaaf. nee sorry maar ik zou het graag willen weten.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik weet het al!
    steffie.nl


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    ooh, ik kende die site ook maar bent t vergeten D:
    Het was iets met een vrouwennaam geloof ik.


    ja dat weet ik ook nog. ik dacht eerst ilse, maar ik kon niks vinden maar volgens mij was het wel iets met de i


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nosferatu schreef:
    ik weet het al!
    steffie.nl


    jeej, je bent geweldig!!! ik ga me weer uren vermaken


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy