Morgen ga ik naar zo'n bandje dat hier in de buurt speelt, genaamd Want Want. Ik kende ze in eerste instantie helemaal niet, maar iedereen vind ze awesome hier, dus ik dacht ik ga ook maar heen. Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Zoek ik dus net een liedje op, krijg ik dit:
Hun andere nummers heten 'Klote' en 'Kip Paard Koe'
Wtfff:W
Wat vinden jullie ervan?
-
6 mei 2011 - 20:296 mei 2011 - 20:326 mei 2011 - 20:35
Ik vind hun echt vreselijk.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
6 mei 2011 - 20:366 mei 2011 - 20:37Ik word vrolijk van hun muziek (:
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
6 mei 2011 - 20:38Wel grappig, hij kan wel zingen
Life is hard and then we die
6 mei 2011 - 20:38Want Want haha die zanger die woont bijna achter me en ik heb gitaarles van hem gehad.
Als je het nummer Heleen van hun opzoekt haha dat nummer heb ik als eerste van iedereen gehoord want hij kwam uit de studio gelijk naar gitaarles helemaal enthousiast dat nummer laten horen x'D Geloof me ze zijn leuk hoor die optredens van zedream, dare, fly!
6 mei 2011 - 20:41Roadie schreef:
Want Want haha die zanger die woont bijna achter me en ik heb gitaarles van hem gehad.
Als je het nummer Heleen van hun opzoekt haha dat nummer heb ik als eerste van iedereen gehoord want hij kwam uit de studio gelijk naar gitaarles helemaal enthousiast dat nummer laten horen x'D Geloof me ze zijn leuk hoor die optredens van ze
Haha cool :'D
En ja volgens mij krijg ik morgen echt de slappe lach als ik het hoor haha.Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
6 mei 2011 - 20:42't slaat nergens op.
De muziek is wel oké, maar de tekst slaat nergens op.
Ik was gister met een vriendin op zo'n festival, daar was ook een band met wel redelijke muziek. Dan begint die zanger opeens te schelden op de Duitsers, dat het wel zielig was voor ze dat ze de oorlog hadden gewonnen.
Toen zijn we weg gegaan, zulke bandjes zijn het niet waard, vind ik.Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
6 mei 2011 - 20:43DIE KEN IK & IK VIND ZE VET:9~.
mn vriend en ik waren er verslaafd aan
vooral kip paard koeI don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co
6 mei 2011 - 21:07Kon muziek niet aanzetten dus reageer ik even om morgen te luisteren x]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
6 mei 2011 - 21:23Uhm.. de gitarist is goed?
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
6 mei 2011 - 21:26IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOEEEE(l)
oke ik hou van dat liedje hahaEpic kissed fantastic and killed the awesome!
6 mei 2011 - 21:28IK WIL EEN KIP EN EEN PAARD EN EEN KOEEE, JA KAMPEN DAAR WIL IK NAARTOE.
I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe
6 mei 2011 - 21:29Die lyrics heeft echt diepgang joh:O
Ik vind het wel echt geniaal, ze klinken echt goedFaster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!
6 mei 2011 - 21:31