• Naar aanleiding van dit topic.

    Mijn beste vriendin.

    Sinds die vriend en mijn vriendin mij dat dus hebben verteld, zit mijn vriendin hem opeens te stalken op hyves ed.
    'Ik mis je zo )':' 'Je bent zo lekker (l)' 'Ik hou van je' 'Waarom moet jij zo knap zijn?'
    Het doet me best wel pijn, maar dat is het niet.
    Het is nu opeens zo. Pats boem. dat ze hem zulk soort en zo veel berichtjes stuurt.
    En daar irriteer ik me zo aan. Sinds die avond praat ze niet meer tegen me. Doet raar en negeert me.
    Ik snap het niet.
    Ja, ik was verdrietig. Ja, door haar. Maar hé, daar kon zij eigenlijk ook niets aan doen.
    Ik dacht dat alles weer goed was, na die avond. We zouden 2 dagen later weer eens afspreken, maar nu kan ze steeds niet. Ik heb ook geen zin meer om haar te stalken van: 'Kun je vandaag?' enzo. Dat heb ik al twee dagen gedaan en nu ben ik er klaar mee.

    Ik word er gewoon gek van.
    Serieus, laat mijn beste vriendin me nou zitten door een jongen? Een jongen die ook nog eens 150 km verderop woont?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ja, dat doet ze. Maar ach, als het uit gaat, wat het vast en zeker gaat, ben jij de laatste die lacht. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ja, dat doet ze. Maar ach, als het uit gaat, wat het vast en zeker gaat, ben jij de laatste die lacht. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Necrophiliac schreef:
    Ja, dat doet ze. Maar ach, als het uit gaat, wat het vast en zeker gaat, ben jij de laatste die lacht. (:


    To infinity and beyond •

    Mijn "beste vriendin" (invincible hier op de site) heeft dat ook vrolijk gedaan ;) Zo'n mensen heb je en zo'n mensen zijn je niet waard.


    ars moriendi