• Echt, volgens mij ben ik serieus sadistisch of slecht of zo. Want er was laatst zo'n topic waarin een meisje vroeg of haar vriendin nu wel of niet werd mishandeld door haar broer, en ik was de énige die vond van niet (en nog steeds vind).
    En net nog een topic of je ouders je wel eens slaan, volgens mij ben ik de enige die het niet zo erg vind. Ja, ik word natuurlijk liever ook niet geslagen, maar ik ben niet zo van; 'O, je moet gelijk naar de politie gaan!' of zo.x]

    Is er dan toch nog iemand die dat ook vind?
    (no_chears)

    Lieverds, jullie missen mijn punt. In dit topic noem ik twee voorbeelden, daar hoef je dus niet dieper op in te gaan.x]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 14:20 ]


    everything, in time

    Je bent gewoon vaag ;D
    Dat is een feit
    (kitty)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Je bent gewoon vaag ;D
    Dat is een feit
    (kitty)


    (finger)(finger)


    everything, in time

    Ik vind het ook niet dat je meteen naar de politie moet gaan hoor.
    Volgens mij zijn er best wel veel sadisten hier op Q.;D


    Food.

    Er zit een verschil tussen slaan en slaan. Als iemand regelmatig geslagen wordt om niets, dan is het mishandeling. Als iemand wordt geslagen omdat hij iets fout heeft gedaan. Dan moet dat kunnen. Maar dan gewoon een klap tegen zijn kont. Niet doorslaan en niet tegen iemand zijn hoofd aan slaan. Dat vind ik dan weer mishandeling.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind dat hele 'Je moet gelijk naar de politie gaan' gebeuren ook best onzin (cop)


    -

    Je bent niet sadistisch of slecht. Dat is jouw mening, en je mag je mening uiten vind ik zelf. Maar van dat meisje met die broer was wel ernstig, ik ken haar in real en ik weet alles over haar. Maar wat er met haar wordt gebeurd, is niet normaal. Maar nee, als ik geslagen word wil ik ook niet meteen naar de politie, maar het is niet leuk als je wordt geslagen en je gaat je wel kut voelen.


    We accept the love we think we deserve.

    Azza schreef:
    Er zit een verschil tussen slaan en slaan. Als iemand regelmatig geslagen wordt om niets, dan is het mishandeling. Als iemand wordt geslagen omdat hij iets fout heeft gedaan. Dan moet dat kunnen. Maar dan gewoon een klap tegen zijn kont. Niet doorslaan en niet tegen iemand zijn hoofd aan slaan. Dat vind ik dan weer mishandeling.


    Ik ben niet dom, ik weet het verschil tussen slaan en slaan.x]
    Maar dat is mijn hele punt ook niet.
    (bloos)


    everything, in time

    Je hoeft echt niet meteen naar de politie als je ouders je slaan, maar soms heb ik dat gevoel ook ja.


    -

    Broach schreef:
    Je bent niet sadistisch of slecht. Dat is jouw mening, en je mag je mening uiten vind ik zelf. Maar van dat meisje met die broer was wel ernstig, ik ken haar in real en ik weet alles over haar. Maar wat er met haar wordt gebeurd, is niet normaal. Maar nee, als ik geslagen word wil ik ook niet meteen naar de politie, maar het is niet leuk als je wordt geslagen en je gaat je wel kut voelen.


    I know sweety.x]


    everything, in time

    Broach schreef:
    Je bent niet sadistisch of slecht. Dat is jouw mening, en je mag je mening uiten vind ik zelf. Maar van dat meisje met die broer was wel ernstig, ik ken haar in real en ik weet alles over haar. Maar wat er met haar wordt gebeurd, is niet normaal. Maar nee, als ik geslagen word wil ik ook niet meteen naar de politie, maar het is niet leuk als je wordt geslagen en je gaat je wel kut voelen.


    dead is easy, life's harder. ~

    Genius schreef:
    Ik vind dat hele 'Je moet gelijk naar de politie gaan' gebeuren ook best onzin (cop)

    Volgens mijn vrienden ben ik ook wel sadistisch,ik vind moordenaars namelijk geweldig.

    Ik vind ook wel dat ze meestal te snel zeggen ga na de politie,dit kan niet blablabla.Deal zelf er eerst mee heb ik dan zo iets. Je moet niet meteen huilend naar mama rennen. Maar dat licht ook aan de situatie.

    Sommige mensen zijn nu eenmaal harder en meer gewend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Archimedes schreef:
    Je bent gewoon vaag ;D
    Dat is een feit
    (kitty)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ook van jou Nikki!:9~


    everything, in time

    Ik ben het met je eens hoor, haha.