• Haaaix,


    hier kan je rollen krijgen ^^ waarover het verhaal gaat:



    Een meisje van 17 jaar is beroemd. Alleen weet niemand dat alleen haar beste vriendinnen en haar familie. Op school wordt ze gepest maar de pesters zijn 1 van de grotste fans van haar. Zelf is het meisje een grote fan van Tokio Hotel. Zal ze ooit hen ontmoeten en zal ze nog ooit een normaal leven kunnen leiden???

    Owkay dis ne Hannah Montanna nadoening, ik vind da gwn zow cool ^^



    De rollen:



    Het beroemd meisje: BEZET Skrolan 'ikke dus'



    2 BFFL's beroemd meisje: BEZET Lies en Raquel



    Toekomstige vriendin Tom: BEZET Rose



    Toekomstige vriendin Georg: BEZET Samantha



    Toekomstige vriendin Gustav: BEZET Annelies



    3 pestkoppen:



    3 Fan's beroemd meisje: Say



    Moeder beroemd meisje:



    Zus beroemd meisje: BEZET Emma



    Wat ik allemaal moet weten:



    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Hobby's:

    Like's:

    Dislike's:

    Foto:

    Waarom deze rol:

    Klein tekstje:

    Gustav dan maar mijn info komt!

    zusje hoofdrol
    info volgt


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: Toekomstige vriendin Gustav

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief, spontaan, bitchy, koppig, snel verliefd, snel jaloers, betrouwbaar, gevoelig

    Hobby's: Hiphop

    Like' s: IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade, CupCake's, CreamCup's

    Dislike's: Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten.

    Foto: De eerste van in m'n FB met dat blond/roze haar!

    Waarom deze rol: Omdat jouw Quiz vette SEX is! En gustii cute is ^^

    Klein tekstje:

    Haaii peopz <3
    Mijn naam is zoals je misschien al gezien hebt Annelies en al 17 jaar lagn leef ik op deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop maar dat zie je misschien niet echt goed aan m'n uiterlijk. Soit, vele mensen zeggen dat ik anorexia heb maar ik ben gewoon van nature zo dun! Daar kan ik echt niet tegen hea! Maar peopz, ik moet maar eens gaan!

    KissEz <3

    Rol: Toekomstige vriendin Gustav

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief, spontaan, bitchy, koppig, snel verliefd, snel jaloers, betrouwbaar, gevoelig

    Hobby's: Hiphop

    Like' s: IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade, CupCake's, CreamCup's

    Dislike's: Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten.

    Foto: De eerste van in m'n FB met dat blond/roze haar!

    Waarom deze rol: Omdat jouw Quiz vette SEX is! En gustii cute is ^^

    Klein tekstje:

    Haaii peopz <3
    Mijn naam is zoals je misschien al gezien hebt Annelies en al 17 jaar lagn leef ik op deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop maar dat zie je misschien niet echt goed aan m'n uiterlijk. Soit, vele mensen zeggen dat ik anorexia heb maar ik ben gewoon van nature zo dun! Daar kan ik echt niet tegen hea! Maar peopz, ik moet maar eens gaan!

    KissEz <3


    Je hebt de rol

    rol : vriendin georg

    Naam: Samantha

    Leeftijd: 16

    Karakter: eigenwijs, eigenmening, bitchirg,lief, luisterend oor

    Hobby's: Dansen,zingen,acteren

    Like's: shoppen en uitgaan met vriendinnen,vrienden

    dislike's: regen,kou,sneeuw,vroeg opstaan



    Foto: mag je zelf verzinnen



    Waarom deze rol: Omdat Georg nog niet is gekozen en altijd al laatse woord gekozen gewoon vet zielig



    Klein tekstje: Dudes! ik ben Samantha en 16 jaartjes oud. ik heb blauwe ogen en lang bruin haar. Het liefste ben ik ofcourse bij georg maar als hij op tour is met de jongens ga ik graag uit met mijn vrienden en vriendinnen. behalve dat heb ik een uitgesproken mening en die laat ik iets te vaak uiten waardoor ik wel is meningsverschillen heb met georg en de rest van mijn vriendinnen en vrienden. Dikke kus Sammy joe


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Rol: Zusje hoodrol


    Naam: Emma


    Leeftijd: 15, 16 Jaar (Mag aangepast worden)


    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Heel erg ongeduldig, Komt voor haar familie en vrienden op, Vol medelijden, Eerlijk, Betrouwbaar, Melig, En maakt vaak iedereen aan het lachen


    Hobby's: Dansen, Muziek beluisteren, Met vrienden en haar zus rondhangen en dingen doen, Horoscopen lezen, Tokio Hotel aanbidden, Scene plaatjes opzoeken, Foto's maken en poseren, Melig doen


    Like's: Lolly's, Horoscopen, Scene, Chocolade, Haar zus, En vrienden


    Dislike's: Arrogante mensen, Mensen zonder humor, Hackers of virusen op de computer, Huppelkutten


    Foto: Ga ik zoeken ^^


    Waarom deze rol: Ik wil heel erg graag het zusje van de hoofdrol zijn, ik weet niet waarom x']


    Klein tekstje:

    Hellow Freaks <3

    Ik ben Emma en het zusje van de hoofdrol.
    Ik kom vaak op voor mijn vrienden en familie, zeker voor mijn zus.
    Ik ben heel erg betrouwbaar dus als je een geheim vertelt tegen mij dan vertel ik het ook NOOIT verder!
    Ik hou van shoppen zeker met mijn beste vriendin ^^!

    Bye Freaks <3


    Take My Hand Take A Breath ...

    Dankje <3

    Rol: Zusje hoodrol


    Naam: Emma


    Leeftijd: 15, 16 Jaar (Mag aangepast worden)


    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Heel erg ongeduldig, Komt voor haar familie en vrienden op, Vol medelijden, Eerlijk, Betrouwbaar, Melig, En maakt vaak iedereen aan het lachen


    Hobby's: Dansen, Muziek beluisteren, Met vrienden en haar zus rondhangen en dingen doen, Horoscopen lezen, Tokio Hotel aanbidden, Scene plaatjes opzoeken, Foto's maken en poseren, Melig doen


    Like's: Lolly's, Horoscopen, Scene, Chocolade, Haar zus, En vrienden


    Dislike's: Arrogante mensen, Mensen zonder humor, Hackers of virusen op de computer, Huppelkutten


    Foto: Ga ik zoeken ^^


    Waarom deze rol: Ik wil heel erg graag het zusje van de hoofdrol zijn, ik weet niet waarom x']


    Klein tekstje:

    Hellow Freaks <3

    Ik ben Emma en het zusje van de hoofdrol.
    Ik kom vaak op voor mijn vrienden en familie, zeker voor mijn zus.
    Ik ben heel erg betrouwbaar dus als je een geheim vertelt tegen mij dan vertel ik het ook NOOIT verder!
    Ik hou van shoppen zeker met mijn beste vriendin ^^!

    Bye Freaks <3


    Je hebt de rol!!

    Dankje (K)


    Take My Hand Take A Breath ...

    rol : vriendin georg

    Naam: Samantha

    Leeftijd: 16

    Karakter: eigenwijs, eigenmening, bitchirg,lief, luisterend oor

    Hobby's: Dansen,zingen,acteren

    Like's: shoppen en uitgaan met vriendinnen,vrienden

    dislike's: regen,kou,sneeuw,vroeg opstaan



    Foto: mag je zelf verzinnen



    Waarom deze rol: Omdat Georg nog niet is gekozen en altijd al laatse woord gekozen gewoon vet zielig



    Klein tekstje: Dudes! ik ben Samantha en 16 jaartjes oud. ik heb blauwe ogen en lang bruin haar. Het liefste ben ik ofcourse bij georg maar als hij op tour is met de jongens ga ik graag uit met mijn vrienden en vriendinnen. behalve dat heb ik een uitgesproken mening en die laat ik iets te vaak uiten waardoor ik wel is meningsverschillen heb met georg en de rest van mijn vriendinnen en vrienden. Dikke kus Sammy joe


    Je hebt de rol

    Rol: Zus beroemd meisje



    Naam: Say



    Leeftijd: 18



    Karakter: lief, aardig, koppig, behulpzaam, trouw, eigenwijs



    Hobby's: Gitaar spelen, tekenen en schrijven



    Like's: Muziek en mijn vrienden



    Dislike's: School, huppels, muggen



    Foto: http://www.joanna-jojo-levesque.com/wallpapers/jojo-006.jpg



    Waarom deze rol: Lijkt me leuk!



    Klein tekstje:

    Hey ik ben Say!
    Ik hou van gitaarspleen, tekenen en schrijven! Kom niet aan mijn vrienden want dan kom je aan mij! Ik heb een lollyverslaving en hou van muziek. Als je aardig tegen mij bent, ben ik het ook voor jou! Ik heb 1 zusje, en dat is het wel zo een beetje!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jippu :DD dankje


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Komaaan nog een paar rollen anders kan ik nie beginnen!!