• We spend 24 hours in the same room. 1 day to found out what we've got in common


    <3

    We've spend.


    I live for the applause, you will die for it.

    found = find.
    Spend = spent (to spend spent spent)
    We've spent

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 20:14 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Crowstorm schreef:
    We've spend.


    To infinity and beyond •

    De eerste wel maar de 2e niet volgens mij,al weet ik niet waarom. Hij klinkt niet lekker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Crowstorm schreef:
    We've spend.

    Hangt er van af in wat voor tijd het moet staan. Tegenwoordige tijd, of verleden, of wat?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dwaalspoor schreef:
    Hangt er van af in wat voor tijd het moet staan. Tegenwoordige tijd, of verleden, of wat?


    toekomst denk ik, dit is de nederlandse zin:

    We moeten 24 uur doorbrengen in dezelfde kamer, 1 dag om uit te zoeken wat wij gemeen hebben.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 20:16 ]


    <3

    To find out


    I hope heaven needs you more than I do now.

    We have spent 24 hours in the same room. One day to find out what we have got in common.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    expletive schreef:
    (...)

    toekomst denk ik,


    We will spend 24 hours in the same room. One day to find out what we have got in common.

    Of

    We will spend 24 hours in the same room. One day to find out what we will have in common.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 20:18 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    expletive schreef:
    (...)

    tegenwoordige tijd,


    Oké.
    Ik snap niet helemaal wat je er mee wilt, zou het zo iets moeten zijn:

    We moeten(of zullen?) 24 uur in dezelfde kamer doorbrengen. (We hebben) Één dag om uit te vinden wat we gemeen hebben.

    Want van wat je nu hebt kan ik niet echt veel goed maken, de ene kan in de tt, en de ander in de vt, zoals je het nu hebt, zegmaar. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Morgaine schreef:
    (...)

    We will spend 24 hours in the same room. One day to find out what we have got in common.


    Die is goed (geloof ik), behalve als ze verplicht samen in een kamer moeten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dwaalspoor schreef:
    (...)

    Oké.
    Ik snap niet helemaal wat je er mee wilt, zou het zo iets moeten zijn:

    We moeten(of zullen?) 24 uur in dezelfde kamer doorbrengen. (We hebben) Één dag om uit te vinden wat we gemeen hebben.

    Want van wat je nu hebt kan ik niet echt veel goed maken, de ene kan in de tt, en de ander in de vt, zoals je het nu hebt, zegmaar. (:


    Het moet toekomt zijn,

    We moeten 24 uur doorbrengen in dezelfde kamer, 1 dag om uit te zoeken wat wij gemeen hebben.


    <3

    expletive schreef:
    (...)

    Het moet toekomt zijn,

    We moeten 24 uur doorbrengen in dezelfde kamer, 1 dag om uit te zoeken wat wij gemeen hebben.


    We have to spend 24 hours in the same room. 1 day to find out what we have (got) in common.

    Zo is het goed.Denk ik. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dwaalspoor schreef:
    (...)

    We have to spend 24 hours in the same room. 1 day to find out what we have (got) in common.

    Zo is het goed.Denk ik. (:


    bedankt,


    <3