• En ik sta nu echt op het punt om te janken. En ik weet niet waarom,nee niet mijn vader.
    Ik voel me de laatste tijd gewoon zo kut de hele tijd. Ben steeds misselijk hierdoor en ik heb nergens zin in. Ik wil gewoon in mijn bed kruipen,met mijn mp3 kei hard aan,janken en aan niets denken. Vooral niet denken.Of, en het klinkt stom ik weet het,maar om mijn kil dicht te knijpen,met mijn ketting. Dat doe ik wel eens als ik me echt kut voel... Een soort van snijden zeg maar,alleen dan anders.

    Ik weet niet wat ik heb en ik weet niet wat ik er tegen moet doen.
    Ik doe leuke dingen met vrienden en probeer afleiding te zoeken maar dat werkt niet. Ja misschien voor een uurtje maar daarna voel ik me weer even erg,of erger.

    Weet iemand wat ik kan doen,wand dit trek ik niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mischien ben je een beetje depressief? je gaat mischien wel negatief denkend door het leven waardoor je nergens meer zin in hebt? probeer positief te denken. anders weet ik het ook niet..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als je je zo voelt, ga je liggen. Ontspan je, en slapen. Dan voel je je meestal meteen beter. Anders praat je eens goed met iemand, iemand die je vertrouwd. Of een bf van je op Q. Ik praat seriously uit ervaring, en het is echt klote om je zo te voelen. Je moet uitvinden hoe jij, op jou manier, jezelf beter kunt laten voelen. Ik wil altijd met je praten, whenever you need. sterkte!


    Smile and live.

    Sorry, ik heb werkelijk geen idee wat je hier aan zou kunnen doen, ik heb ongeveer hetzelfde probleem namelijk.
    Sterkte. ;x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    StillBored schreef:
    mischien ben je een beetje depressief? je gaat mischien wel negatief denkend door het leven waardoor je nergens meer zin in hebt? probeer positief te denken. anders weet ik het ook niet..

    Ik denk wel dat ik dat ben,ik voel me zo vaker.
    @Casuelle
    Dank je,praten is niet mijn sterkste kans,ik moest met een haptonoom praten van mijn vader en dat ging niet zo goed(die praten me juist verder de put in).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat ik dat ben,ik voel me zo vaker.
    @Casuelle
    Dank je,praten is niet mijn sterkste kans,ik moest met een haptonoom praten van mijn vader en dat ging niet zo goed(die praten me juist verder de put in).


    Maar ik neem aan dat dat een ouder persoon was? Ik ben van mening dat je veel beter met leeftijdsgenoten uit problemen kunt komen dan oudere mensen. Die zijn vaak 'wijzer' en zien dingen anders. Waar had je met dat persoon over gepraat, als ik vragen mag? ;3


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    (...)

    Maar ik neem aan dat dat een ouder persoon was? Ik ben van mening dat je veel beter met leeftijdsgenoten uit problemen kunt komen dan oudere mensen. Die zijn vaak 'wijzer' en zien dingen anders. Waar had je met dat persoon over gepraat, als ik vragen mag? ;3

    Ja ze was al oma dus dat werkte niet echt. Misschien werkt een leeftijds genoot wel.

    Mijn moeder is bijna 5 jaar geleden overleden en daar praat ik nooit over,gewoon omdat dat niet hoefde voor mij. Maar mijn vader vond dat vreemd dus moest ik naar haar.
    Ik heb met haar vooral over mijn moeder gepraat en over de moeizame relatie met mijn vader.Maar zij gaaf de dood van mijn moeder en het feit dat ik het nog niet verwerkt had(logisch na 2/3 jaar).
    Maar dat is niet zo wand ik voel me al heel lang zo,nog voor dat ze ziek werd. Maar dat zag die vrouw niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb dat nu ook..precies het zelfde.


    I will be.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ja ze was al oma dus dat werkte niet echt. Misschien werkt een leeftijds genoot wel.

    Mijn moeder is bijna 5 jaar geleden overleden en daar praat ik nooit over,gewoon omdat dat niet hoefde voor mij. Maar mijn vader vond dat vreemd dus moest ik naar haar.
    Ik heb met haar vooral over mijn moeder gepraat en over de moeizame relatie met mijn vader.Maar zij gaaf de dood van mijn moeder en het feit dat ik het nog niet verwerkt had(logisch na 2/3 jaar).
    Maar dat is niet zo wand ik voel me al heel lang zo,nog voor dat ze ziek werd. Maar dat zag die vrouw niet.


    Heb je haar verteld dat het niet zo is? Dat jij je dáárvoor al zo voelde?
    In ieder geval, je kunt met me praten he. Ik vind het geweldig als ik mensen kan helpen.


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    (...)

    Heb je haar verteld dat het niet zo is? Dat jij je dáárvoor al zo voelde?
    In ieder geval, je kunt met me praten he. Ik vind het geweldig als ik mensen kan helpen.

    Nee wand ik kwam er zelf een paar maande geleden pas achter.
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je wilt huilen, moet je dat gewoon doen. Er is niks ergs aan huilen, meestal lucht het een beetje op.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omniscience schreef:
    Als je wilt huilen, moet je dat gewoon doen. Er is niks ergs aan huilen, meestal lucht het een beetje op.

    Dan blijf ik huilen ben ik bang,het lucht niet meer op omdat ik zo vaak moet huilen.En mijn vader zit naaste me


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Welkom bij de club. Ik ben vice-voorzitter:Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.