• Ik heb ruzie met een vriendin. Ik heb uiteindelijk sorry gezegd, hoewel ik eigenlijk wel recht had om boos te zijn. Maar nu wil ze het niet meer goedmaken. Ik ben er zo kapot van, ik weet niet meer wat ik moet doen nu. Help?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als zij het niet meer wil goedmaken... Dan denk ik dat je daar niet veel aan kunt veranderen. Je kunt nog proberen rustig met haar te praten erover maar als zij echt niet meer wil, dan is dat jammer. ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waar gaat jullie ruzie over? Laat haar even afkoelen. Misschien dat ze je later wel vergeeft.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik had hetzelfde probleem. Ik kwam voor mezelf op, en toen zei ze uiteindelijk ook sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Titel even aangepast, alleen help mag niet (: Als je een andere suggestie hebt moet je het even zeggen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Broach schreef:
    Waar gaat jullie ruzie over? Laat haar even afkoelen. Misschien dat ze je later wel vergeeft.


    Nouja, we hadden maandag afgesproken. En zij zei voor de 3e keer af. TOen heb ik gevraagd of ze eerlijk wilde zeggen of ze geen zin meer in me had, en uiteindeiljk ging het helemaal fout..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zou het even laten rusten.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Ik zou het even laten rusten.


    Ja, het probleem is dat het echt even niet gaat. Ik heb net onder het eten lopen janken, ik ben er gewoon echt kapot van. Als ze nu niks van zich laat horen, word ik gek, serieus.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, het probleem is dat het echt even niet gaat. Ik heb net onder het eten lopen janken, ik ben er gewoon echt kapot van. Als ze nu niks van zich laat horen, word ik gek, serieus.


    Och, dan was het toch iets erger dan ik dacht ;x
    Heb je geen andere vriendinnen waar je even bij terecht kan, en iets leuks mee kan gaan doen? Kun je even je gedachten op iets anders zetten.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Och, dan was het toch iets erger dan ik dacht ;x
    Heb je geen andere vriendinnen waar je even bij terecht kan, en iets leuks mee kan gaan doen? Kun je even je gedachten op iets anders zetten.


    Nee, dat is het probleem. Met mijn andere vriendinnen heb ik ook al ruzie..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Nee, dat is het probleem. Met mijn andere vriendinnen heb ik ook al ruzie..


    Oh, ai ;x
    Sorry, dan weet ik het ook niet meer.
    Maar, sterkte dan (flower)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Oh, ai ;x
    Sorry, dan weet ik het ook niet meer.
    Maar, sterkte dan (flower)


    dankje (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Nouja, we hadden maandag afgesproken. En zij zei voor de 3e keer af. TOen heb ik gevraagd of ze eerlijk wilde zeggen of ze geen zin meer in me had, en uiteindeiljk ging het helemaal fout..

    Zíj zit fout, je moet je er niet zorgen om maken. Ik weet wel dat je je kut voelt, maar je moet haar even laten afkoelen. Zorg voor een verrassing, ze is vast gelijk verkocht :]


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    (...)
    Zíj zit fout, je moet je er niet zorgen om maken. Ik weet wel dat je je kut voelt, maar je moet haar even laten afkoelen. Zorg voor een verrassing, ze is vast gelijk verkocht :]


    Suggesties? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.