• Elizabeth dwaald al jaren door de bossen van La Push. Tot ze ineens een andere zwarte wolf tegenkomt. Vanaf dat moment veranderd haar hele leven.

    Proloog.
    Mijn instinct vertelde me om meteen weg te rennen zo snel mijn poten konden. Ik wíst dat ik heel hard voor ze had weg moeten rennen, maar iets in hun geur hield me verdoofd. Hun geur was geheel onbekend maar toch niet onbekend genoeg.
    Het waren zes jongens en één meisje. Allemaal met dezelfde roestbruine huid en inktzwarte haren. Ze leken precies op elkaar, en toch waren ze allemaal verschillend.
    Mijn oren schoten heen en weer door alle geluiden die ze maakten. Ze lachten, stoeiden en hadden plezier in hun leven.
    Ik had niet eens door dat ik zachtjes jankte, tot zeven paar ogen gericht waren op mijn gedaante diep in de bossen.


    doen of niet doen?

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 11:49 ]


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Ik vind dat je in de eerste 3 regels veel te veel 'wegrennen' gebruikt, waardoor het heel irritant leest ;x

    En ik zou het gewoon doen als ik jou was =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je in de eerste 3 regels veel te veel 'wegrennen' gebruikt, waardoor het heel irritant leest ;x

    En ik zou het gewoon doen als ik jou was =]


    I´m nothing special.

    Ik zou het niet doen, als er iets niet origineel is dan zijn het wel twilight fanfics, vind ik dan.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Het kan origineel zijn als je het verder uitwerkt, maar nu vind ik er weinig origineel aan, aangezien het een twilight fanfic is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zeg doen!
    Het lijkt me echt een tof verhaal!
    het is niet echt orgineel maar toch, ik zeg doen!

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:49 ]