• Ik ging net even snel sigaretten halen en langs de bank, lekker met de hond aan een lange riem door de zon slenteren en met een maatje bijkletsen die ik tegenkwam. Komt er een of andere kuttekop naar ons toe (ze zag er leuk uit, tot ze d'r bek opentrok), die stoer kwam doen tegen mijn vriendinnetje. Waarover? Haar schoenen. -(joehoe)-
    Mhehehe, we liepen toevallig alledrie op hakken en die van mij en die griet waren geloof ik even hoog -14,5cm- en mijn maatje op 9cm. Lekker fucking boeiend, maar gaan die twee ruzie staan maken om wie er beter op kunnen lopen en weet ik het wat allemaal -Ik heb het eigenlijk amper gevolgd, want het was echt een hele slechte wijven/haantjes ruzie:W -, gingen ze -serieus- lopen om wie er het beste uit kwam.
    & Toen gebeurde het en heb ik echt bijna in mijn broek gezeken, liepen ze heen en weer over de stoep, draaiden ze zich om om terug te lopen, pleurt die griet op d'r muil en breekt d'r hak af. Midden in de winkelstraat, die al zo lekker gretig op hun gebler af was gekomen.
    Eeeeven serieus, dan kom je zó stoer doen uit het niets en ga je zó hard af... Ik krijg nog pijn in m'n blaas van het lachen nu, ik had echt m'n camera bij me moeten hebben_O_

    Oh God, wat ben ik toch blij dat ik geen last heb van zulke dingen. Je zou jezelf maar zo voor lul zetten. Ik ga liever gewoon dood. :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 18:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah, dat had ik moeten zien...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ahahaha okee, huppelkutten zijn echt achterlijk hahah.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 april 2011 - 18:59 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ruzie maken om schoenen... right..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn mond viel open bij de 14,5 cm.(cat)


    everything, in time

    LENI schreef:
    Ruzie maken om schoenen... right..


    Echt ... Hoe dom kunnen sommige mensen zijn? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat had ik willen zien x'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PRESIDENT schreef:
    Mijn mond viel open bij de 14,5 cm.(cat)

    Heb je het gefilmd? was een goed filmpje voor op youtube geweest. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Heb je het gefilmd? was een goed filmpje voor op youtube geweest. xD


    Nee, ik had alleen m'n pinpas bij me en m'n hond. Beiden nutteloos in deze situatie. :W Was ook helemaal niet van plan lang weg te gaan, maar ik kreeg blijkbaar een gratis amuse show toegeschoven door die aso. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Necrophiliac schreef:
    Ahahaha okee, huppelkutten zijn echt achterlijk hahah.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the