• Ja in Juni heb ik maar 13 dagen school van de 30. Ik ben zo blij en in mei hebben we ook veel vakantie enzo, Echt geweldig ik kijk al uit naar de grote vakantie ^^, nu hebben we ook nog 5 uit stappen voor onze voeten liggen, gaat mijn leerkracht wiskunde nog 1 vragen omdat we klaar zijn met onze boek. Normaal gaan we nog 21 juni naar walibi maar ik ga niet mee dus die dag heb ik ookal vrij ^^

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:02 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    jaloezie..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    jaloezie..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik zit niet meer op school! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou, het enige leuke aan juni is voor mij Parkpop. :') Voor de rest heb ik heerlijk toetsweek en zooi. Mijn vakantie begint pas per juli. Maar wel leuk voor jou! c:


    wth.

    Ik ben gewoon de hele maand juni vrij :Y) Eindexamenjaar ftw.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Meestal heb ik dat ook, de laatste twee weken van juni vrij.
    Maar wie moet er dan juist die twee zonnige weken op school werken aan profielwerkstuk?
    Right...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij hebben nu nog maar 1 maand school met nog 4 excursiedagen en dan 2à3 weken examens + 1 week deliberaties. Dus ik heb ook nog,maar weinig school,maar geen 13 dagen,dat is écht weinig ö

    Ixora schreef:
    Meestal heb ik dat ook, de laatste twee weken van juni vrij.
    Maar wie moet er dan juist die twee zonnige weken op school werken aan profielwerkstuk?
    Right...

    Ja ik moet juist die 8 dagen voor mijn examen in juni en dan 5 gewonen dagen en heb dan ook gedaan voor het jaar in juni. Maar in mei moet ik wel nog een halve maand..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse