• Dit moet geen ruzie topic worden maar ik wil gewoon eventjes wat kwijt

    Ik zag net op een fansite van justin allemaal van die haatberichtjes staan Richting Selena en sommige ook tegen Justin. drm wil ik eventjes wat kwijt.

    Ok ik was ook boos omdat hij gelogen had dat hij zogenaamd vrijgezel was. Ik had ook liever gezien dat hij gwn eerlijk was. Maar toen bedacht ik me dat hij ook voor haar en zijn eigen veiligheid deed. En als ik na die haatberichtjes kijk op twitter dan denk ik,Je wilt toch verdorie dat die jongen gelukkig is?. Ik kan alleen maar lachen als ik na die fotos kijk waar hij lachend naast haar staat. Hij heeft al heel veel voor ons opgegeven Zijn relatie met Caitlin beadles,zijn vrienden,zijn familie,zijn school enzo. dus laat die twee gewoon met rust en laat ze gelukkig zijn. Dat is toch wat we willen,dat hij gelukkig is?

    Hmm,Ik heb niets tegen Justin maar kom op zeg al die fans stalken hem dood nee daar word hij blij van.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 11:31 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    *zucht*

    Waarom is het toch altijd bij die puberidooltjes zo'n probleem als ze een vriendin hebben? -__- Jezus, like alsof dat soort mongolische fans kans maken. De "fans" maken het er zelf naar dat dat stomme joch zo reageert en dingen achterhoud. Nou, dat moeten dan wel echte fans zijn, hoor! Fans waarvan hun "idool" bang van hun wordt. (joehoe)

    Ik word hier te oud voor.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 11:34 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    *zucht*

    Waarom is het toch altijd bij die puberidooltjes zo'n probleem als ze een vriendin hebben? -__- Jezus, like alsof dat soort mongolische fans kans maken. De "fans" maken het er zelf naar dat dat stomme joch zo reageert en dingen achterhoud. Nou, dat moeten dan wel echte fans zijn, hoor! Fans waarvan hun "idool" bang van hun wordt. (joehoe)

    Ik word hier te oud voor.


    NEVER SAY NEVER ~ DREAM UNTIL YOUR DREAM COMES TRUE

    Hoort dit niet bij Justin Bieber ipv Stamcafé?

    East schreef:
    Hoort dit niet bij Justin Bieber ipv Stamcafé?
    Yes, thanks.
    En inderdaad, het is ook belachelijk dat die fans zo moeilijk doen.
    Ik heb niets met hem, maar van respect hebben dat soort meisjes denk ik nog nooit gehoord.


    Life is hard and then we die

    Sommige fans van Biebster doen echt belachelijk, jou zou inderdaad blij moeten zijn voor hem dat hij gelukkig is.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 12:34 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.