• Hahaha, agossie, ik vind dit zó schattig!
    Mijn ouders waren vandaag de stad uit. Mijn vader heeft zware dyslectie, maar toen ik beneden kwam lag daar echt heel lief een briefje van 'm. :'D


    'Lieve nacy
    er licht nog kipvelee in de ijskast voor Jhou
    tot vanaafont
    xxx'


    Hahaha, dat was echt zo cute. Ik vind dat echt lief hoe die dat geprobeerd heeft. (bloos)

    Het was ook schattig, hij had eerst wel jou geschreven maar toen toch nog een 'h' ertussen gezet omdat hij blijkbaar ging twijfelen. Aww, toen smolt ik helemaal. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Awww, dat is inderdaad wel heel lief van hem =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naaahww. Dat vind ik zo schattig en lief. (heart2)


    Wie du mir, so ich dir.

    Awhhh :3


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn papa is ook zo schattig soms. Ik kwam vanochtend beneden, hij helemaal trots: 'Ik heb een bij doodgeslaan!'

    :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aaaaagh, dat is zo lieeef!

    aaaww that's just the sweetest thing ever (heart2)

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:14 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Voiceless schreef:
    Mijn papa is ook zo schattig soms. Ik kwam vanochtend beneden, hij helemaal trots: 'Ik heb een bij doodgeslaan!'

    :9~



    Hahaha, kinderlijk blij! Jaa, dat is ook leuk. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    "Kipvelee"
    Nee ik vindt het echt heel lief, en best wel schattig! _O_


    Let it come and let it be

    Insomniac schreef:
    (...)


    Hahaha, kinderlijk blij! Jaa, dat is ook leuk. (bloos)


    Ja, precies, haha. Ik vond dat doodgeslaan ook zo schattig, hij dacht echt dat het goed was, haha. Dan merk je wel dat hij achteruit gaat, maar ach... Ik had het verwacht, dus ik word er niet echt verdrietig om. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bluelist schreef:
    Aaaaagh, dat is zo lieeef!


    Shoganai i ne~

    CountMeIn schreef:
    "Kipvelee"
    Nee ik vindt het echt heel lief, en best wel schattig! _O_


    Wat denk je dan van nacy? Ik heet Nancy. (bloos)
    Dat vind ik ook altijd grappig, zo lang als ik me kan herinneren vergeet hij de 2e 'n' al. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ja, precies, haha. Ik vond dat doodgeslaan ook zo schattig, hij dacht echt dat het goed was, haha. Dan merk je wel dat hij achteruit gaat, maar ach... Ik had het verwacht, dus ik word er niet echt verdrietig om. (:


    Je had het verwacht, omdat hij achteruit gaat? Wat heeft jouw papa dan?(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    KirstenSnaps schreef:
    Naaahww. Dat vind ik zo schattig en lief. (heart2)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aw lief =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Insomniac schreef:
    (...)

    Je had het verwacht, omdat hij achteruit gaat? Wat heeft jouw papa dan?(no_chears)


    Korsakov. En dat gaat alleen maar achteruit. Nu dus. Had het al veel eerder verwacht..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'