Eens - Ze zijn wel de eerste ouderen die je het beste kent en die je vast elke dag ziet. Dus zou wel handig zijn als je aan de oudste een voorbeeld nam.
Oneens - Ik zou zeker geen voorbeeld nemen aan je ouderen broer of zus als je zelf al weet dat ze zelf niet goed bezig zijn maar als je broer of zus wel goed bezig is dan moet je miss wel een voorbeeld nemen, het beste is gewoon te doen at je zelf wilt, maar niet zo van 'Hmm ik wil drugs gebruiken dus ik ga dat doen.'
me oudste zus ken ik niet eens.. geweldige voorbeeld..
das me half zus dan hea...
trouwens.. bij me "volle" zus die wil ik ook niet als voorbeeld.. want dan had ik nu een kind.. en had ik al heel wat vriendjes op me naam
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
eens, dat deed mijn broer ook bij mij. En ik kom heel goed terecht:Y) (hoop ik)
Natuurlijk neem je niet alles van je oudere broer of zus over, maar de goede dingen overnemen is goed(:
Oneens. Ik denk dat je daarbij ook een heel grote druk op het oudste kind legt. Kinderen in hetzelfde gezin kunnen totaal verschillend zijn. En inderdaad, dat is aan de ouders.
PRESIDENT schreef: Oneens. Ik denk dat je daarbij ook een heel grote druk op het oudste kind legt. Kinderen in hetzelfde gezin kunnen totaal verschillend zijn. En inderdaad, dat is aan de ouders.