• Ja, kijk. Ik wil dus een nieuwe cover maken voor mijn verhaal, allemaal leuk en zo, maar ik krijg gewoon iets niet voor elkaar.
    Ik kan foto's blenden, doe ik ook regelmatig, maar nu zit het even anders.
    Ik heb een foto van een lange gang en een foto van zo'n heel eng gezicht. Nu wil ik dat enge gezicht achterin dat donkere gedeelte van die lange gang krijgen, maar dat lukt me niet. Als ik ze over elkaar doe dan krijg ik dus dat hele gezicht uitgespreid.
    Dussssss.. hoe doe ik dat?
    En bedenk wel even dat ik alleen Picasa, Picnik en Paint tot mijn beschikking heb en dus geen professionele photoshop programma's ;')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    je zorgt gewoon dat je een beetje een zelfde soort achtergrond kleur krijgt als de achtergrond van de foto waar het gezicht op staat en dan zorg je ervoor dat de foto in het midden van het vlak word geplaatst en dan moet je iedere keer passen of het wil met picasa, ik ben slecht in uitleggen sorry. 8D


    Everything is worse without music.

    Of je zet de foto's even hier neer en ik doe het voor je? (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Rumour schreef:
    je zorgt gewoon dat je een beetje een zelfde soort achtergrond kleur krijgt als de achtergrond van de foto waar het gezicht op staat en dan zorg je ervoor dat de foto in het midden van het vlak word geplaatst en dan moet je iedere keer passen of het wil met picasa, ik ben slecht in uitleggen sorry. 8D


    Maar dat gezicht wordt steeds automatisch vergroot over de héle foto als ik hem in de andere foto plak. En dat moet ie niet doen. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Maar dat gezicht wordt steeds automatisch vergroot over de héle foto als ik hem in de andere foto plak. En dat moet ie niet doen. 8D

    Hm dat is irritant! Ik doe het ook altijd met paint en dan zorg ik ervoor dat ie kleiner word, maar ik kan het niet zo goed uitleggen ofzo haha.


    Everything is worse without music.

    Ja dan moet je de foto kleiner maken.. Maar ik gebruik die programma's allemaal niet (behalve Paint dan) dus ik weet niet waar je dat het beste kan doen..?


    Yo.

    Rumour schreef:
    je zorgt gewoon dat je een beetje een zelfde soort achtergrond kleur krijgt als de achtergrond van de foto waar het gezicht op staat en dan zorg je ervoor dat de foto in het midden van het vlak word geplaatst en dan moet je iedere keer passen of het wil met picasa, ik ben slecht in uitleggen sorry. 8D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.